۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۲۱

معاون مالی و اداری رسانه ملی:

از بخشنامه‌ انحصار تبلیغاتی در رسانه‌ ملی و روزنامه جام‌جم بی‌خبرم/ تخفیف می‌دهیم

از بخشنامه‌ انحصار تبلیغاتی در رسانه‌ ملی و روزنامه جام‌جم بی‌خبرم/ تخفیف می‌دهیم

معاون مالی و اداری سازمان صدا و سیما موضوع اختصاص اضافه پخش به شرکت هایی که تبلیغات خود را مستمرا به صدا و سیما می دهند تایید و از اینکه طی نامه ای از شرکت ها خواسته اند در طول مدت 6 ماه تبلیغات خود را صرفا به صدا و سیما و روزنامه جام جم بدهند، اظهار بی‌اطلاعی کرد.

حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نامه‌ای که از سوی اداره کل بازرگانی صدا و سیما برای تمام شرکت های تبلیغاتی ارسال شده و از آنها خواسته 6 ماه تبلیغات خود را انحصارا به صدا و سیما و روزنامه جام جم بدهند تا از 30 درصد تبلیغ رایگان در آینده استفاده کنند و این چنین تبلیغات دور زمین فوتبال یا نشریات خصوصی در خصوص توافق شرکت های تبلیغاتی قطع خواهد شد، اظهار کرد: این کار هر ساله ماست و فقط مربوط به امسال نیست.

وی افزود: ما هر سال این کار را انجام می دهیم و کسانی که در ماه‌هایی مثل خرداد و تیر و مرداد کل تبلیغاتی را که تعهد کرده‌اند به ما بسپارند و ما آنها را پخش کنیم، در ماه‌های بعد به آنها اضافه پخش آگهی می‌دهیم. این طبیعی است و جزو آیین‌نامه ما است.

معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما همچنین در پاسخ به اینکه آیا این موضوع را که تبلیغات باید انحصارا در اختیار روزنامه جام جم و صدا و سیما باشد تایید می کند یا خیر؟ تصریح کرد: من این را ندیدم، آنها می توانند در روزنامه‌های دیگر هم تبلیغ کنند. من این را که می‌گویید ندیده‌ام.

بر اساس گزارش مهر، یک بخشنامه از سوی مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما به شرکت‌ها و کانون‌های تبلیغاتی چالشی را پیش روی آنها قرار داده است.

در این بخشنامه به صاحبان کالا و خدمات پیشنهاد شده است از طرح‌های تشویقی سازمان صداوسیما نسبت به سال گذشته بهره بیشتری ببرند و با استفاده بهینه از فرصت‌های تبیلغاتی ایجاد شده در نیمه اول سال، در نیمه دوم سال از طرح های تشویقی و پخش رایگان استفاده کنند.

در یکی از بندهای این بخشنامه آمده است: «به منظور حمایت از صاحبان کالا و خدماتی که فرصت حضور در تبلیغات در سایر رسانه‌ها به جز صدا و سیما و روزنامه جام جم از تاریخ 1393/3/1 تا پایان دیماه نداشته باشند، با حفظ تمامی تخفیفات هر قرارداد از 30 درصد اضافه پخش تشویقی رایگان در بهمن ماه بهره‌‎مند خواهند شد.»

کد خبر 2288445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha