۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۳:۳۱

امیدواری ضرغامی به بی‌نیازی از انیمیشن خارجی با تولیدات داخلی

امیدواری ضرغامی به بی‌نیازی از انیمیشن خارجی با تولیدات داخلی

رییس رسانه ملی در بازدید از بخش‌های مختلف تولید انیمیشن در استان همدان گفت: همه روش‌های پیشرفته و فناوری‌های نوین در عرصه پویانمایی در بالاترین سطح و بهترین کیفیت در این مرکز به کار گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزت‌الله ضرغامی گفت: مرکز همدان در سال گذشته با ارائه 4200 دقیقه انیمیشن برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما، به تنهایی از بسیاری کشورهای دیگر سبقت گرفته است.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه مهارت و توانمندی جوانان کشور در تولید انیمیشن از افتخارات ملی است؛ اضافه کرد: سرمایه گذاری و آموزش لازم نیز در این سال‌ها صورت گرفته است که در صورت تأمین اعتبار می‌توان کشور را به طور کامل از تولید خارجی بی نیاز کرد.

ضرغامی تصریح کرد: این مسئله باید در سال اقتصاد و فرهنگ به طور جدی مورد توجه سیاست گذاران قرار گیرد.

وی در جلسه شورای معاونان مرکز صدا و سیمای همدان نیز با قدردانی از تولیدات متنوع این مرکز گفت: تولید انواع برنامه‌های نمایشی، تله فیلم، سریال، مستند، برنامه‌های طنز و انیمیشن برای گروه‌های مختلف جامعه نشان از پیشرفت چشمگیر استان‌ها در انواع تولیدات رسانه‌ای دارد.

رییس سازمان صدا و سیما تأکید کرد: رسانه ملی رسانه‌ای مردمی و مهم‌ترین پشتوانه آن حمایت و اعتماد عمومی است و به هر میزان که مردم در این رسانه بیشتر و واقعی‌تر دیده شوند رضایتمندی و اعتماد به آن افزایش می‌یابد.

کد خبر 2292772

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha