۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹

آخرين كشفيات قاچاق در يزد/

بار هندوانه ترياك از آب درآمد/ بار پوشاك قاچاقچيان به مقصد نرسيد

بار هندوانه ترياك از آب درآمد/ بار پوشاك قاچاقچيان به مقصد نرسيد

يزد - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان يزد از كشف بيش از 500 كيلوگرم ترياك در بار هندوانه خبر داد.

سردار منوچهر امان‌ اللهي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاري تاكنون چند مورد محموله هاي مواد مخدر در بار ميوه نظير هندوانه و توت فرنگي كشف شده و در آخرين كشفيات نيز 515 كيلوگرم ترياك از بار هندوانه كشف شد.

وي عنوان كرد: نيروهاي پليس با دريافت خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان قصد انتقال محموله مواد مخدر از استانهاي جنوبي كشور به سمت مرزهاي غربي را دارند، متوقف كردن اين خودرو در دستور كار ماموران عمليات ويژه پليس استان يزد قرار گرفت.

فرمانده انتظامي استان يزد بيان كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان يزد ضمن شناسايي و متوقف كردن كاميون بنز و بازرسي از آن موفق به كشف 515 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك در پوشش بار هندوانه شدند.

امان اللهي يادآور شد: ماموران نيروي انتظامي در اين زمينه دو نفر را دستگير كرده و تحويل مقامات قضايي دادند.

وي همچنين از كشف 10 ميليارد ريال پوشاک و کفش خارجي در يزد خبر داد و بيان كرد: اين ميزان كالاي قاچاق از سه دستگاه خودروي سبك و سنگين كشف شده است.

امان اللهي خاطرنشان كرد: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از راه هاي مواصلاتي استان، دو دستگاه كاميون بنز و يك دستگاه خودروي سواري پژو 405 را براي بازرسي متوقف كردند كه در بازرسي از اين خودروها مقادير قابل توجهي انواع پوشاك و كفش خارجي قاچاق كشف و ضبط شد.

وي، ارزش برآورد شده اين كالاهاي قاچاق را بيش از 10ميليارد ريال اعلام كرد و افزود: ماموران پليس در اين زمينه چهار متهم را دستگير كرده و براي سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي دادند.

کد خبر 2296791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha