۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹

قربانی «رفتم و بار سفر بستم» را خواند/ تنظیم متفاوت قطعات استاد تجویدی

قربانی «رفتم و بار سفر بستم» را خواند/ تنظیم متفاوت قطعات استاد تجویدی

تازه ترین آلبوم علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی که تولید آن چندی پیش به همت کامبیز روشن روان با تنظیم جدیدی از قطعات زنده‌یاد علی تجویدی به پایان رسیده بود، 31 خرداد منتشر می‌شود.

حمید اسفندیاری مدیر موسسه موسیقایی آوای باربد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: «رفتم و بار سفر بستم» عنوان آلبومی به آهنگسازی استاد کامبیز روشن روان است که از شنبه 31 خرداد ماه با صدای علیرضا قربانی وارد بازار موسیقی می شود. در این اثر موسیقایی که با دقت و تلاش زیادی از سوی تنظیم کننده و خواننده اثر روانه بازار موسیقی می شود، قطعاتی کمتر شنیده شده از ساخته های استاد علی تجویدی با صدای علیرضا قربانی و با تنظیمی جدید و متفاوت توسط استاد کامبیز روشن روان برای علاقه مندان ارائه شده است.

اسفندیاری تاکید کرد: تنظیمی که کامبیز روشن روان روی قطعات زنده‌یاد تجویدی انجام داده‌ است تنظیم های متفاوتی هستند. وی در طول ضبط آلبوم تاکید داشت که زبان موسیقایی ایجاب می‌کند در نوع تنظیمات تفاوت‌هایی را نسبت به کارهای گذشتگان اعمال کنیم. به همین جهت گروه هنرمندان این اثر تمام تلاش خود را انجام داده اند که شکل و شمایل ارزشمند آثار استاد تجویدی اصالت و زیبایی همیشگی خود را حفظ کند.

مدیر موسسه موسیقایی آوای باربد در پایان در تشریح دیگر فعالیت‌های این موسسه بیان کرد: بعد از انتشار آلبوم موسیقای عالیم قاسیم اف، به تازگی آلبوم های «خاطرات موزیکال» حسین توکلی و آلبومی از سامان احتشامی و محمد سریر از سوی این موسسه وارد بازار موسیقی شده است که خوشبختانه از این دو اثر نیز استقبال خوبی به عمل آمده است.

کامبیز روشن‌روان که مدتی است در کشور کانادا سکونت دارد، چندی پیش برای تولید چند اثر موسیقایی به کشور برگشت و چندی پیش موسیقی متن فیلم «ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی را به پایان رساند.

اين آهنگساز همچنين پيش از اين كتاب‌هاي پارتیتور سمفونی فلک الافلاک، پارتیتور (پوئم سمفونی پرواز) از خیام تا مولوی، کنسرتو برای فلوت به همراه ارکستر زهی و سازشناسی و ارکستراسیون موسیقی ایرانی را منتشر كرده است.

کد خبر 2312651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha