۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۳۱

تحلیل سایت فرانسوی:

شباهت بازی ایران - نیجریه با دیدار آتلتیکومادرید - بارسلونا

شباهت بازی ایران - نیجریه با دیدار آتلتیکومادرید - بارسلونا

سایت فرانسوی lagrinta به تحلیل بازی ایران و نیجریه پرداخته و سبک این مسابقه را به سبک دیدار آتلتیکومادرید با بارسلونا در دیدار پایانی رقابتهای لالیگا مشابه دانسته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ایران در نخستین بازی خود در چارچوب رقابتهای جام جهانی در گروه F برابر نیجریه به تساوی بدون گل دست یافت.

سایت فرانسوی lagrinta به تحلیل این مسابقه و سبک اتخاذ شده از سوی ایران در بازی با نیجریه پرداخته و با انتشار نمودار بازی، این مسابقه را با دیدار آتلتیکومادرید - بارسلونا مشابه دانسته است.

طبق اعلام این سایت، در بازی با کره جنوبی که یک سال قبل برگزار شد، ایران با تمرکز در خط دفاعی، موفق شد تیم حریف را از روی یک ضدحمله خطرناک شکست دهد.

lagrinta گزارش داده که ایران در این بازی با سیستم 1-4-1-4 بازی کرد. بدین ترتیب که نکونام را به عنوان نگهبان بازی به کار گرفت و تیموریان و حاج صفی حرکت‌های طولی انجام می‌دادند برای اینکه بتوانند مانع شکل گیری سازمان تیم نیجریه شوند.

دژآگه و حیدری هم موقعی که نیجریه در زمین ایران حضور پیدا می کرد، همین کار را انجام می‎دادند. این چهار بازیکن پشت سر رضا قوچان نژاد قرار داشتند که در هوا و میانه زمین تیم حریف را تحت فشار قرار می‌داد.

کد خبر 2314601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha