۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۱

نفرزاده 19 بازیکن را به تیم والیبال جوانان ایران دعوت کرد

نفرزاده 19 بازیکن را به تیم والیبال جوانان ایران دعوت کرد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران 19 بازیکن را به پنجمین مرحله اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. پنجمین مرحله آماده‌سازی این تیم از روز دوشنبه نهم تیرماه در فدراسیون والیبال آغاز می‌شود و فرهاد نفرزاده 19 بازیکن را برای شرکت در این اردو انتخاب کرد که اسامی آنان به شرح زیر است:

حمید حمودی، الیار محرم‌زاده، معین معینی‌فر، محمد دلیری، هادی نیازی، جابر اسماعیل‌پور، امین اسماعیل‌نژاد، محمدعلی پیران، محمد جواد معنوی‌نژاد، محمد حیدری، امین عبداللهی، سلیم چپرلی، محمدرضا عوض‌پور، مهرداد شیبانی، جواد حکمتی، سهند الله‌وردیان، سیدمهدی حسینی، رحمان تقی‌زاده و عرفان علی‌نژاد.

پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم والیبال جوانان ایران به مدت 10 روز پیگیری خواهد شد و بازیکنان دعوت شده باید تا ساعت 11 صبح روز دوشنبه 9 تیرماه خود را به سرپرست این تیم معرفی کنند. فرهاد نفرزاده به عنوان سرمربی، مسعود آرمات و عباسعلی میرحسینی (مربیان)، طاهر گرافر (بدنساز)، محمد امین شاکری (آنالیزور) میرابولفضل معصوم‌زاده (ماساژور) و غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک، ملی‌پوشان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر 20 سال آسیا از 25 مهرماه سال جاری به مدت 9 روز در بحرین برگزار می‌شود. این رقابتها با حضور 20 تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز خواهد شد که تیم والیبال جوانان ایران با تیم‌های هند، ترکمنستان، هنگ کنگ و قطر همگروه است.

کد خبر 2321671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha