۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۸

«توپ و تور» امشب به زمین والیبال می‌رود

«توپ و تور» امشب به زمین والیبال می‌رود

بهزاد کاویانی تهیه‌کننده و مجری برنامه «توپ و تور» ضمن اشاره به تغییرات برنامه همزمان با برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال از بازخورد و استقبال بینندگان از برنامه نام برد.

بهزاد کاویانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «توپ و تور» که این روزها به پوشش مسابقات لیگ جهانی والیبال می‌پردازد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعداد برنامه‌های اختصاص یافته به این لیگ توضیح داد: در حال حاضر سه برنامه دیگر به پوشش مسابقات مرحله گروهی والیبال اختصاص دارد. بعد از آن در صورتی که تیم ملی والیبال کشورمان به دور بعدی صعود کند، باز هم برنامه ادامه پیدا می‌کند.

وی درباره اضافه شدن بخش اخبار و حاشیه‌های مسابقات گفت: حمید آرایش در بخش ارائه اخبار و حاشیه‌های مربوط به بازی‌ها ما را همراهی می‌کند و به تناوب در برنامه حضور دارد. او خود یکی از گزارشگران بازی‌ها هم هست.

مجری برنامه «صبح و نشاط» با اشاره به بازخوردهای مثبتی که در ویژه برنامه تحلیل عملکرد تیم ملی صورت گرفت، افزود: خوشبختانه این برنامه که شنبه هفتم تیرماه روی آنتن رفت، بین مردم با استقبال زیادی مواجه شد و ما میزبان کواچ بودیم و در گفتگو با او درباره عملکرد تیم ملی و شانس او برای صعود به مرحله‌های بالاتر صحبت کردیم. به طور کلی پوشش گسترده بازی‌های لیگ جهانی والیبال در این برنامه استقبال خوبی را به دنبال داشته است و عملکرد خوب تیم ملی‌مان فضای شاد و بانشاطی را در سطح جامعه ایجاد کرده است.

کاویانی همچنین به تغییرات این برنامه نسبت گذشته اشاره و اظهار کرد: همزمان با آغاز برگزاری مسابقات لیگ جهانی دکور ویژه‌ای را برای برنامه طراحی و تدارک دیدیم. در حالی که قبلا توپ و تور از پخش روی آنتن می‌رفت و تحلیل و ارزیابی به شکل فعلی در آن صورت نمی‌گرفت.

«توپ و تور» به تهیه کنندگی و اجرای بهزاد کاویانی مسابقات رشته‌های ورزشی والیبال، بستکبال و هندبال را پوشش می‌دهد.

امشب یکشنبه 8 تیر حسین مهران‌پور از کارشناسان رشته ورزشی والیبال به این برنامه می‌آید. همچنین مسابقه امشب تیم والیبال ایران و لهستان را کیومرث کرده گزارش خواهد کرد.

کد خبر 2322008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha