۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

پیمان یوسفی در گفتگو با مهر:

تیم والیبال را ایستاده تشویق کردیم/ علاقه‌ای به گزارش غیر فوتبالی ندارم

تیم والیبال را ایستاده تشویق کردیم/ علاقه‌ای به گزارش غیر فوتبالی ندارم

پیمان یوسفی مجری برنامه «توپ و تور» در روز پیروزی تیم ملی والیبال ایران برابر تیم ملی والیبال آمریکا در رقابت‌های جام جهانی والیبال در لهستان، درباره فضای برنامه تأکید کرد: حداقل کاری که توانستیم پس از پیروزی تیم والیبال برابر آمریکا انجام دهیم این بود که در استودیو بایستیم و ایستاده تیم ملی را تشویق کنیم.

پیمان یوسفی مجری برنامه «توپ و تور» در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره علت اجرای این برنامه به جای بهزاد کاویانی اظهار کرد: با توجه به اعزام گروه تلویزیونی به اسپانیا برای پوشش بهتر مسابقات بسکتبال، البته تحت هدایت کاویانی، درخواستی از گروه ورزش شبکه 3 برای اجرای برنامه «توپ و تور» به من رسید و من با کمال میل به 2 علت آن را پذیرفتم. یک اینکه بهزاد کاویانی دوست نزدیک من هست، هم اینکه در سال‌های اخیر بسکتبال و والیبال رشد مخاطب و دنبال کننده داشته است.

وی در پاسخ به اینکه آیا حضورش در این برنامه ادامه‌دار خواهد بود، افزود: اصلا، فکر نمی‌کنم. بهزاد مجری خوب و توانایی است و بر این برنامه تسلط کامل دارد، فقط قرار است ما در این چند روز کوتاه از این ورز‌ش‌ها به خصوص والیبال که فوق العاده ظاهر شدیم، لذت ببریم.

بین اجرا و گزارش ورزش‌های مختلف فرقی قائل نیستم

این مجری ورزشی که اکثرا اجرای برنامه‌های فوتبالی را بر عهده دارد،‌ ادامه داد: البته من در سال‌های نه چندان دور برنامه «رخصت» را در شبکه 3 اجرا می‌کردم. واقعیت این است که بین اجرا و گزارش ورزش‌های مختلف، چندان تفاوتی قائل نیستم. اعتقاد دارم یک مجری ورزشی به اقتضای زمانه و احتیاجات می‌تواند برنامه‌های سایر رشته‌های ورزشی را اجرا کند و البته حضور کارشناسان و مهمانان با دانش و متخصص در کنار مجری باعث می‌شود که خلاء احتمالی ما پر شود. من در اجرای برنامه‌های ورزشی بیشتر اداره کننده برنامه هستم ولی بی اطلاع هم نیستم.

یوسفی تصریح کرد: من تجربه گزارش غیر فوتبال نداشتم، خیلی هم علاقمند نیستم و اعتقاد دارم در دنیای جدید که همه چیز به سمت تخصصی و فوق تخصصی شدن پیش می‌رود، گزارش ورزش هم نباید از این قاعده مستثنا باشد.

حسی در درونم می‌گفت آمریکا را می‌بریم

وی درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقه روز گذشته والیبال ایران و آمریکا، توضیح داد: قبل از بازی فکر نمی‌کردم تیم ما بتواند تیم آمریکا را شکست دهد، اما بعد از ست اول و دوم فهمیدم، می‌شود و حتی در سِت سوم و چهارم هم با وجود شکست باز هم در درونم حسی می‌گفت که ما برنده این بازی هستیم.

ایستادیم و ایران را تشویق کردیم

مجری «توپ و تور» در پاسخ به اینکه اگر جای گزارشگر این دیدار بودید پس از پیروزی تیم ایران چه جمله‌ای می‌گفتید؟ اظهار کرد: واقعا به این فکر نکردم، اما همانطور که مردم دیدند بعد از شکست آمریکا وقتی به استودیو بازگشتیم ناخودآگاه و کاملا حسی گفتم این تیم را باید ایستاد و تشویق کرد. ما به همراه تمام عوامل و حاضران در استودیو ایستادیم و تیم ایران را تشویق کردیم. این حداقل کاری بود که به نمایندگی از ملت ایران در آن شرایط می‌توانستیم انجام دهیم.

دیدار تیم ملی بسکتبال ایران مقابل مصر، امروز چهارشنبه 12 شهریور ساعت 18 و همچنین دیدار والیبال ایران – فرانسه، فردا پنجشنبه 13 شهریور ساعت 19 از طریق برنامه توپ و تور شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 2363457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha