۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۳

جهانبخش فوتبالیست ملی پوش مورد استقبال گرم مردم قزوین قرار گرفت

جهانبخش فوتبالیست ملی پوش مورد استقبال گرم مردم قزوین قرار گرفت

قزوی- خبرگزاری مهر: علیرضا جهانبخش بازیکن شایسته قزوینی تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از جام جهانی با حضور در قزوین مورد استقبال مردم و مسئولان ورزش استان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش بازیکن قزوینی تیم ملی فوتبال ایران ظهر پنجشنبه وارد قزوین شد و مورد استقبال  محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان قزوین، سید قاسم قافله باشی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان قزوین، سعید آگشته رئیس هیئت فوتبال قزوین و جمعی از مردم ورزش دوست قزوین قرار گرفت.

محمد مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان قزوین در این مراسم گفت: از این که می بینم قزوین جوانان شایسته و برومندی مثل علیرضا جهانبخش دارد که برای استان در سطح جهان افتخار آفرینی می کنند بسیار خوش حالم.

وی افزود: علیرضا جهانبخش اخلاق مدار ترین فوتبالیست کشور است که با تکیه بر این ویژگی اش توانسته است پله های ترقی را روز به روز طی کند و به سطح اول فوتبال دنیا برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان قزوین با بیان این که قزوین استعدادهای زیادی در عرصه ورزش و فوتبال دارد خاطر نشان کرد: ظهور امثال علیرضا جهانبخش باعث می شود تا جوانان قزوین نیز به ورزش روی بیاورند و برای کسب قهرمانی تلاش کنند که این مسئله نام قزوین  را در کشور مطرح می کند.

مشهدی آقایی تصریح کرد: ورزش فوتبال یک ورزش فراگیر است، لذا باید امکانات مناسبی در استان برای آن فراهم شود تا فوتبال دوستان قزوینی بتوانند در آن جا تمرین کنند.

وی خاطر نشان کرد: مگر فوتبال چه چیزی کم تر از والیبال دارد که نمی تواند به رتبه های اول تا سوم جهان دست پیدا کند ؟ مطمئن باشید با برنامه ریزی درست می توان فوتبال را نیز مانند والیبال به سطح اول دنیا رساند.

علیرضا جهانبخش فوتبالیست شایسته قزوینی نیز در این مراسم گفت: از دوازده سالگی فوتبالم را در قزوین شروع کردم و زیر نظر مربیان خوب قزوینی آموزش دیدم و امروز هم خوش حالم که به عنوان نماینده قزوین در تیم ملی فوتبال حضور دارم.

وی افزود : متاسفانه چند سالی بود که ذهنیت ها نسبت به فوتبال تغییر کرده بود و مردم دیگر فوتبال را ورزش اول خود نمی دیدند ؛ اما با عملکرد تیم ملی در جام جهانی فوتبال این ذهنیت نسبت به فوتبال عوض شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد : استراتژی تیم ملی در جام جهانی بازی دفاعی بود و مردم دیدند که ما توانستیم در جام جهانی کیفیت بازیکنانمان را در سطح جهان نشان دهیم.

 

کد خبر 2324465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha