۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۱

در اردوی آماده‌‍سازی ترکیه؛

پرسپولیس برابر حریف آذربایجانی پیروز شد/ دینامیک سومین حریف سرخپوشان

پرسپولیس برابر حریف آذربایجانی پیروز شد/ دینامیک سومین حریف سرخپوشان

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم سونگا آذربایجان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 صبح امروز پنجشنبه برابر تیم سونگا آذربایجان صف آرایی کردند و برابر این تیم با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافتند.گل اول پرسپولیس روی پاس حسین ماهینی و ضربه سر محمد عباس‌زاده به ثمر رسید. مهدی طارمی زننده دومین گل پرسپولیس بود و گل سوم هم روی پاس هادی نوروزی و گلزنی عباس‌زاده وارد دروازه حریف شد.

محمد عباس‌زاده که در نیمه دوم وارد زمین شده بود، در این دیدار دو گل به ثمر رساند و یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس بود. حریف آذربایجانی نیز پس از به ثمر رساندن یک گل، پس از دقایقی روی اشتباه داور و در صحنه‌ای مشکوک و اعتراض آمیز یک پنالتی برای تیم سونگا اعلام کرد و این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

تیم پرسپولیس در این بازی با لباس قرمز و تیم سونگا آذربایجان با پیراهن‌های آبی به میدان رفتند که سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حسین ماهینی، حمیدرضا علی عسگری، رضا حقیقی، محمد نوری، پیام صادقیان، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و رضا نوروزی از ابتدای بازی برای سرخپوشان به میدان رفت.

در نیمه دوم عباس‌زاده به جای عالیشاه، هادی نوروزی جایگزین محمد نوری شد و احمد نورالهی به جای رضا حقیقی به میدان رفت. مهدی طارمی جایگزین رضا نوروزی شد، محمد خانزاده به جای حسین ماهینی، میثم حسینی جایگزین حمیدرضا علی عسگری شد و نیسلون به جای سوشا مکانی در درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

تیم سونگا آذربایجان چند بازیکن ملی پوش در اختیار داشت و در رده ششم و هفتم سوپر لیگ این کشور حضور دارد. ضمن اینکه قرار بود این مسابقات از طریق اینترنت پخش مستقیم داشته باشد. سوشا مکانی در نیمه اول عکس‌العمل بسیار خوبی داشت و رضایت کادر فنی را کاملا جلب کرد.

مهدی دغاغله تنها مصدوم پرسپولیس بود که صبح‌ها به تمرینات قدرتی می‌پردازد و بعدازظهرها نیز تمرینات هوازی و استقامتی را در دستور کار دارد. سرخپوشان پس از این بازی برای صرف ناهار عازم هتل شدند و بعدازظهر نیز تمرینات ریکاوری را در دستور کار دارند.

دینامیک گرجستان سومین پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از دومین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه، فردا جمعه سومین بازی تدارکاتی خود را مقابل تیم دینامیک گرجستان برگزار می‌کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان قرار بود با تیم‌های دیگری که در این منطقه حضور دارند، دیدار کند اما بنابه دلایلی این مسابقات دوستانه با تغییراتی مواجه شد.

پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه از ساعت 11 فردا (جمعه) به مصاف تیم سوپر لیگی دینامیک پاتومی گرجستان می‌رود و با این مسابقه تدارکاتی، اردوی خود را به پایان خواهد رساند.

 

کد خبر 2333647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha