۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۰

کی روش پس از نشست با تاج:

فعلا سرمربی تیم ملی هستم/ خبر مهم در مورد آینده فوتبال ایران است

فعلا سرمربی تیم ملی هستم/ خبر مهم در مورد آینده فوتبال ایران است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایرا پس از نشست با رئیس سازمان لیگ حرفه ای گفت: در جلسه با مسئولان سازمان لیگ برنامه های لیگ را مرور کردیم. در مجموعه جلسه خوبی را پشت سرگذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از نشست عصر امروز یکشنبه خود با مهدی تاج و سایر مسئولان سازمان لیگ حرفه ای به خبرنگاران حاضر در محل فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه امروز تمام برنامه های لیگ برای حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا و رویدادهای آینده را مورد بررسی قرار دادیم.

وی افزود: براساس تجربیاتی که از دوره های گذشته داشتیم به نتایجی دست پیدا کردیم که قرار است آقای تاج انها را اعلام کند. باید از مسئولان سازمان لیگ، آقایان تاج و بهروان به خاطر همکاری هایی که داشتند تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی در پاسخ به این پرسش که آیا قراردادش را با فدراسیون فوتبال امضا خواهد کرد یا خیر گفت: من تا روز 31 ژوئیه با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارم و تا آن موقع قطعا سرمربی تیم ملی ایران هستم.
 
کارلوس کی روش در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا خبر خوبی دارد یا خیر نیز گفت: اگر هم خبر مهمی باشد در مورد من نیست بلکه در مورد آینده فوتبال ایران است. ما جلسه ای را پشت سرگذاشتیم که می‌توانیم براساس آن کل فصل لیگ برتر را برنامه ریزی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از 31 ژوئیه قراردادش با فدراسیون فوتبال را بالاخره امضا خواهید کرد یا خیر گفت: در حال کار کردن روی قرارداد هستیم.

کد خبر 2333671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha