۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲

در گفتگو با مهر مطرح شد:

آثار طنز به لودگی نزدیک شده‌اند/ دوست دارم طنز واقعی را تجربه کنم

آثار طنز به لودگی نزدیک شده‌اند/ دوست دارم طنز واقعی را تجربه کنم

بازیگر سریال «آخرین سلطان» از موقعیت طنز این مجموعه و اینکه مجموعه‌های طنز در یک دهه اخیر بیشتر به لودگی نزدیک شده‌اند، سخن گفت.

روناک یونسی درباره سریال «آخرین سلطان» ساخته حسین سهیلی‌زاده که قرار است از جمله بازیگران این کار باشد به خبرنگار مهر گفت: این سریال به تازگی کلید خورده است و من هنوز جلوی دوربین نرفته‌ام. این اولین همکاری من با حسین سهیلی زاده است که همیشه علاقمند بودم با وی کار کنم.

وی درباره فضای این سریال بیان کرد: «آخرین سلطان» شخصیت‌ها و قسمت‌های زیادی دارد که باعث می‌شود کار طولانی شود و فکر می‌کنم در مجموع حال و هوای خاصی داشته باشد.

بازیگر سریال «رستگاران» درباره کمدی بودن مجموعه «آخرین سلطان» بیان کرد: شاید فضای کار نوعی طنز موقعیت داشته باشد و ممکن است شخصیتی را که من بازی می‌کنم تحت تاثیر قرار دهد. من شخصیتی به نام شعله را بازی می‌کنم که این تیپ از کاراکتر را تاکنون تجربه نکرده بودم.

وی اضافه کرد: اینکه در نهایت اجرای نقشم چگونه باشد به کارگردان برمی‌گردد و اینکه نگرش وی در طول کار چه باشد چون آنچه در فیلمنامه می‌آید در مقام اجرا تغییر می‌کند.

بازیگر مجموعه «سقوط آزاد» در پایان در واکنش به اینکه همیشه در کارهای ملودرام و جدی حضور داشته است و علاقه‌اش به کارهای کمدی بیان کرد: تصور ما از کارهای کمدی آثاری بوده اند که در یک دهه اخیر به لودگی و بداهه پردازی‌ منحصر شده و از دیالوگ‌هایی استفاده شده است که آبروی طنز را برده‌اند اما من همیشه دوست داشته‌ام که در موقعیت‌های طنز به معنای واقعی بازی کنم و به معنای واقعی طنز را تجربه کنم.

آخرین سریال حسین سهیلی زاده با نام «آخرین سلطان» به تهیه کنندگی عزیز علیزاده دوشنبه 23 تیرماه در لوکیشنی در غرب تهران کلید خورد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که به سفارش گروه اجتماعی شبکه تهران تولید می‌شود، آمده است: قباد در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره 100 ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...

امیرحسین رستمی در نقش سیاوش رستمی، بهاره افشاری در نقش نسترن، روناک یونسی در نقش شعله، آتش تقی پور در نقش جواد، زویا امامی در نقش مهین، مانی نوری در نقش قباد، مهران ضیغمی در نقش خشایار، ساعد هدایتی در نقش قیدی، لادن پروین در نقش خانم خسروی و رضا توکلی در نقش آقای بوستانی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

کد خبر 2334249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha