۴ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۲

تراکتورسازی با کاپ قهرمانی جام شهدا وارد تبریز شد/ استقبال 100 نفری از تراکتورسازان

تراکتورسازی با کاپ قهرمانی جام شهدا وارد تبریز شد/ استقبال 100 نفری از تراکتورسازان

تبریز – خبرگزاری مهر: کاروان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز جمعه با کاپ قهرمانی جام شهدا وارد تبریز شد و با استقبال خوب هواداران نیز مواجه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بعد از پیروزی برابر پیکان تهران در ضربات پنالتی و برد دو بر یک استقلال تهران در فینال مسابقات چهارجانبه جام شهدا و دریافت کاپ قهرمانی این جام که با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شده بود عصر جمعه وارد تبریز شد و مورد حمایت نزدیک به 100 نفر از طرفداران و اعضای کانون هواداران این باشگاه قرار گرفت.

البته ذکر این نکته هم ضروری است که بیشتر هواداران حاضر در فرودگاه شهید مدنی تبریز از برد تیم جوانشان در برابر ستاره های میلیاردی استقلال خوشحال بودند و در این استقبال شرکت کرده بودند.

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگوی کوتاه با خبرنگار مهر از آغاز تمرینات تراکتورسازان از روز یک شنبه خبر داد و گفت: دو روز به بازیکنان استراحت دادیم و برای همین تعدادی از آنها در تهران ماندند که تا روز یک شنبه به تیم ملحق می شوند.

به نظر می رسد بازی افتتاحیه لیگ برتر امسال که با بازی تیم فوتبال تراکتورسازی با فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز شروع می شود، با استقبال خوب هواداران تبریزی مواجه شود، چراکه آنها از امروز در فکر تدارک استقبال پرشور و کم سابقه از تیم خود از همان بازی اول هستند.

کد خبر 2338219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha