لایه های پنهان جنگ/

حربه رژیم صهیونیستی برای تقویت روحیه متزلزل نظامیان در جنگ غزه

حربه رژیم صهیونیستی برای تقویت روحیه متزلزل نظامیان در جنگ غزه

در پی برقراری آتش بس موقت در غزه، رسانه های خبری خاورمیانه به بررسی لایه های پنهان آخرین جنگ ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه پرداخته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی در پی برقراری آتش بس شکننده در غزه به لایه های پنهان مانده از جنگ همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه این باریکه پرداخته اند.

بنابر اعلام این منابع، صهیونیستها که در پی آغاز جنگ زمینی علیه غزه با کاهش شدید روحیه نیروهای خود در پی عملیات متهورانه نیروهای مقاومت فلسطین روبرو شده اند از تمام حربه ها و تاکتیکها برای ادامه این جنگ خونین علیه غزه استفاده کرده اند.

در روزهای ابتدایی جنگ غزه اخبار متعددی درباره امتناع نظامیان صهیونیست از حضور در جبهه مقدم نبرد زمینی علیه غزه و تمرد آنها از دستورات مقامات مافوق آنها منتشر شد که باعث کاهش روحیه نظامیان این رژیم شد.

مقامات ارشد صهیونیست که از کاهش قوای نظامی خود در برابر گروههای مقاومت فلسطین نگرانی شدیدی پیدا کرده بودند، از هر حربه ای برای افزایش توان نیروهای خود استفاده کردند.

منابع فلسطینی اعلام کرده اند که یکی از کثیف ترین اقدامات مقامات ارشد نظامی صهیونیست در جنگ غزه، تطمیع جنسی نظامیان ارتش بوده که از روشهای مختلف در جریان جنگ غزه انجام شده است. این گونه اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی موضوع "جهاد نکاح" را در اذهان تداعی می کند که طی سالهای اخیر توسط گروههای تروریستی در سوریه و عراق برای ترغیب تروریستها در جنگ استفاده شده است. البته ارتباط میان رژیم صهیونیستی و گروههای تروریستی در سوریه و عراق نیز مسئله قابل انکاری نیست.

در همین راستا در روزهای اخیر بسیاری از زنان و دختران اسرائیلی در اقدامی خلاف عفت عمومی که مورد نکوهش ادیان مختلف الهی است، با نوشتن عبارتهایی در حمایت از ارتش رژیم صهیونیستی و انتشار گسترده این تصاویر در شبکه های اجتماعی در صدد برآمدند روحیه از دست نظامیان صهیونیست را بازگردانند.

دامنه این اقدامات موهن در روزهای پایانی منتهی به برقراری آتش بس در غزه، تا حدی افزایش پیدا کرد که برخی زنان در کشورهای اروپایی نیز تصاویری از خود را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند.

کد خبر 2339880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha