۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

پورکیانی در گفتگو با مهر:

امسال سال شکوفایی استقلال اهواز است/ بازیکنان ما مشکل کارت پایان خدمت ندارند

امسال سال شکوفایی استقلال اهواز است/ بازیکنان ما مشکل کارت پایان خدمت ندارند

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان می‌گوید با بازیکنانی که این تیم جذب کرده و تمرینات عبدالله ویسی، امسال سال شکوفایی استقلال خواهد بود.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان پیش از شروع لیگ برتر با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما چند اردوی درون کشوری و یک اردوی خارجی داشتیم که در مجموع به آمادگی تیم کمک کرد. استقلال صنعتی نسبت به سال گذشته جوانتر شده و با توجه به شرایطی که داریم، این فصل سال شکوفایی‌مان خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقلال صنعتی کمترین میزان پرداختی را در میان تیم‌های لیگ برتری داشته است، گفت: ما لقمه قهرمانی بر نداشته‌ایم. هدفمان این است که نسبت به فصل قبل دو، سه پله صعود کنیم و در مکانی بین ششم یا هشتم جدول قرار بگیریم. حتی اگر بازیکنان ما بیشتر بجنبند می‌توانیم رتبه بهتری هم کسب کنیم.

قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی در ادامه با تمجید از عملکرد عبدالله ویسی سرمربی این تیم خاطرنشان کرد: ویسی مربی جوان و باهوشی است. او خیلی شفاف و پاک است و کار کردن با چنین مربیانی راحت است. ما همیشه برای او و کادر فنی تیم خود احترام قائلیم.

پورکیانی در پایان در خصوص این شایعه که گفته می‌شود مدارک کارت پایان خدمت تعدادی از بازیکنان فصل پیش استقلال صنعتی هم جعلی بوده است، گفت: چنین چیزی صحت ندارد. کارت پایان خدمت بازیکنان ما مشکلی نداشته و ندارد و هیچ نامه‌ای هم از سازمان لیگ به باشگاه ما نیامده است.

 

کد خبر 2340222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha