۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۴

دادجو مطرح کرد:

استقرار آمبولانس‌ها در مناطق حادثه‌خیز بوشهر/ اورژانس هوایی مجوز پرواز ندارد

استقرار آمبولانس‌ها در مناطق حادثه‌خیز بوشهر/ اورژانس هوایی مجوز پرواز ندارد

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: استقرار آمبولانس‌ها در مناطق پر تردد و حادثه‌خیز شهر بوشهر در هفته اول مهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرحیم دادجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی مدارس باعث افزایش تردد خودروها در سطح شهر شده و تلاش ما کاهش مشکلات برای شهروندان در این ایام است که طرح‌های مختلفی اجرا می شود.

وی به اجرای طرح استقبال مهر برای حفظ ایمنی و تأمین نیازهای درمانی اشاره کرد و افزود: استقرار آمبولانس‌ها در مناطق پر تردد و حادثه‌خیز شهر در ساعت پرتردد روز از جمله برنامه‌های این طرح است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: روان‌سازی محورهای ارتباطی از مهمترین کمک‌های مردم به خدمات اورژانس است که در زمان افزایش ترافیک می‌توانند به کمک ناوگان اورژانس بیایند.

پایگاه اورژانس هوایی بوشهر مجوز پرواز ندارد

وی در ادامه به وضعیت پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: این پایگاه بیش از یک ماه است که افتتاح شده ولی هنوز ماموریتی از سوی این پایگاه انجام نشده است.

دادجو با اشاره به اینکه بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته ماموریت‌های این پایگاه با استفاده از بالگرد هوایی نیروی دریایی انجام شود، افزود: قرارداد طرح دو ماه پیش منعقد شد و اعتبارات لازم تامین شد ولی متاسفانه در روز افتتاح پایگاه، از نیروی دریایی به ما اطلاع دادند که امکان پرواز بالگرد وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مجوزهای پرواز بالگرد پایگاه اورژانس هوایی بوشهر هنوز اخذ نشده، بیان داشت: پیگیری های لازم را از طریق وزارت بهداشت انجام داده‌ایم تا مردم بتوانند از خدمات این پایگاه بهره‌مند شوند.

کد خبر 2376667

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha