۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۵۷

رئیسی:

مرکز درمانی بردخون شبانه‌روزی می‌شود/ تلاش برای افزایش ماندگاری پزشکان

مرکز درمانی بردخون شبانه‌روزی می‌شود/ تلاش برای افزایش ماندگاری پزشکان

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: مرکز درمانی بردخون شبانه‌روزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علیرضا رئیسی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با مسئولان بردخون شهرستان دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر را در دستور کاری داریم و امیدواریم همه مردم بتوانند از خدمات سلامت به خوبی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع نظام سلامت، خاطرنشان ساخت: در این طرح مردم کمتر از 10 درصد هزینه‌های درمانی خود را پرداخت می‌کنند که نقش بسیار مهمی در افزایش رضایت‌مندی مردم در این زمینه داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تصریح کرد: اجرای طرح نظام سلامت باعث رفع بسیاری از مشکلات بهداشت و درمان مردم شده است و کمک بسیار خوبی به مردم بی‌بضاعت بوده است.

وی کاهش فشار به خانواده‌ها برای تامین هزینه‌های دارو و درمان را از نتایج بسیار مهم این طرح عنوان کرد و افزود: اجرایی کردن طرح نظام سلامت بسیاری از این فشارها را از دوش مردم برداشته است.

افزایش ماندگاری پزشکان با توسعه امکانات رفاهی

رئیسی اجرای این طرح را عامل تحول در بخش بهداشت و درمان در نقاط مختلف کشور عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر 31هزار نفر از طرح نظام سلامت استفاده کرده‌اند که بدین منظور  میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای اجرای این طرح در استان اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در ادامه بیان داشت: هفته آینده یک یونیت دندانپزشکی در بردخون مستقر می‌شود و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی نیز در این منطقه مستقر خواهد شد.

وی افزود: شبانه‌روزی کردن مرکز بهداشتی بردخون از دغدغه‌های مردم است که با تلاش صورت گرفته امیدواریم در دهه فجر این مهم محقق شود که البته از مسئولان انتظار داریم نسبت به احداث پانسیون برای پزشکان مرکز اهتمام ورزند.

رئیسی در ادامه بیان داشت: باید از نظر امکانات رفاهی به پزشکان رسیدگی شود تا میزان ماندگاری آنها افزایش یابد.

کد خبر 2377472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha