۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۷

جدول اجراهای دومین روز جشنواره تئاتر شهر/ اجراهای خیابانی آغاز می شود

جدول اجراهای دومین روز جشنواره تئاتر شهر/ اجراهای خیابانی آغاز می شود

در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر شهر روز شنبه 12 مهرماه، 12 نمایش در بخش های مختلف جشنواره اجرا می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دومین روز از برگزاری جشنواره تئاتر شهر، 12 نمایش از جمله آثار خیابانی این رویداد هنری به صحنه می روند.

در این روز و در بخش نمایشنامه خوانی، «داستان حمید بهمنش» نوشته روزبه اختری و کارگردانی آیسان اختری و نمایش «خش خش بیسیم» به نویسندگی و کارگردانی داریوش نصیری و مرتضی زیوری در سانس های 17 و 19 در محل فرهنگسرای سرو خوانش می شود.

در ادامه برنامه ها نمایش «یک شاخه گل سرخ» نوشته سیروس همتی به کارگردانی علی برجی در سانس های 18 و 20 در سالن مهر حوزه هنری و «تداعی اطمینان» از بخش صحنه ای نوشته سروناز زمانی و کارگردانی ساناز زمانی در سانس های 17 و 19 در سالن ماه حوزه هنری روی صحنه می روند. نمایش «هیچ کس» نیز از بخش صحنه ای به نویسندگی رویا افشار و کارگردانی فرید یوسف پور در ساعت 17 و 19 در سالن اصلی تالار محراب اجرا می‌شود.

در بخش کودک و نوجوان سومین جشنواره تئاتر شهر، «قصه حسن و بزغاله» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی مهدی در سانس های 17:30 و 19:30 در فرهنگسرای اندیشه، «گیس گلابتون و طلسم شهر آواز» به نویسندگی و کارگردانی رضا بیات در سانس های 16 و 18 در خانه فرهنگ فدک و «مبارک کجاست؟» به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری در سانس های 16 و 18:30 در سالن فرهنگ فرهنگسرای خاوران روی صحنه می‌روند.

در بخش خیابانی نیز در دو سانس 16 و 18 در فرهنگسرای سرو، نمایش های «ساختمان شماره 12» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی وکیلیان و «یک لحظه» به نویسندگی و کارگردانی احمد صمیمی اجرا می‌شوند.

در ادامه این بخش، »تا باد چنین بادا» به نویسندگی امیرحسین شفیعی و کارگردانی رستا رضوی و «شکلات تلخ» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز قلیچ خانی در دو سانس 16 و 18 در محل فرهنگسرای شفق نمایش داده می شود.

سومین دوره جشنواره تئاتر شهر از 11 تا 18 مهرماه در مراکز فرهنگی - هنری و فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.

کد خبر 2383245

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha