۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۵۳

تشکری خبر داد:

همه گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود

همه گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: همه گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی تشکری ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و هر کاری هم که برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و حمایت از خانواده شهدا داشته باشیم باز هم کم است.

وی اضافه کرد: ساماندهی گلزارهای شهدای استان بوشهر از اقدامات بسیار خوبی بوده است که در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شده است و در این راستا طرح‌های بسیار خوبی در سطح شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرا شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: به مظور ساماندهی گلزار شهدا تلاش‌های بسیار خوبی داشته‌ایم که همه گلزارهای شهدای استان بوشهر تا پایان امسال تکمیل می‌شود.

وی تصریح کرد: در شهرستان دشتی نیز طرح های بسیار خوبی اجرا می‌شود که ساماندهی گلزار شهدای سنا دارای 40 درصد پیشرفت فیزیکی است و روستای زیارت نیز 40 درصد، چاه حسین 20 درصد و روستای گنخک 40 درصد پیشرفت دارد.

حجت‌الاسلام تشکری تصریح کرد: از همه امکانات و ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای طرح‌های ساماندهی گلزارهای شهدا استفاده خواهیم کرد تا در آینده نزدیک شاهد تکمیل و بهره‌برداری از آن باشیم.

وی تصریح کرد: تکریم خانواده‌های شهدا یک وظیفه عمومی است و همه مسئولان وظیفه دارند تا گرهی از مشکلات خانواده های شهدا بردارند.

اجرای 5 طرح جهاد کشاورزی در شهرستان دشتی

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در بخش کشاورزی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و در ای نزمینه کارهای بسیار خوبی در سطح استان اجرا می شود.

نوذر منفرد اضافه کرد: شهرستان دشتی یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر است که به منظور کاهش مشکلات کشاورزان این شهرستان از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان دشتی پنج طرح جهاد کشاورزی را در دستور کار داریم که با تلاش‌های صورت گرفته و سرعت پیشرفت پروژه‌ها، تا خردادماه اینده شاهد بهره‌برداری از این طرح‌ها خواهیم بود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان بوشهر همچنین از احداث ساختمان مرکز خدمات جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: توسعه کشاورزی نیازمند حمایت ویژه از کشاورزان است و باید مشکلات آنها را رفع کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها باعث توسعه هر چه بیشتر کشاورزی شهرستان دشتی خواهد شد که امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز شاهد اجرای هر چه سریع‌تر آن باشیم.


 

کد خبر 2388010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha