۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۱۵:۵۹

در سفر به ارمنستان رقم خورد؛

استقلال برابر شیراک شکست خورد/ پیشکسوتان در ترکیب آبی‌پوشان!

استقلال برابر شیراک شکست خورد/ پیشکسوتان در ترکیب آبی‌پوشان!

تیم فوتبال استقلال که برای اخذ روادید سفر به آمریکا در ارمنستان بسر می برد در دیداری تدارکاتی برابر شیراک این کشور تن به شکست داد. این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم استقلال به علت کمبود بازیکن مجبور شد از دو پیشکسوت خود استفاده کند!

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان امیر قلعه نویی عصر امروز یکشنبه در دیداری دوستانه با شیراک ارمنستان روبرو شدند و با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند. استقلال در این بازی با نتیجه 3 بر صفر عقب بود اما در دقیقه 88 با پنالتی قاضی و در دقیقه 90 با گل یعقوب کریمی فاصله را به حداقل رساند.

امیر قلعه‌نویی که تعداد زیادی از بازیکنانش را در این سفر به خاطر همراهی تیم ملی و یا مشکلاتی خروجی در اختیار ندارد، برای این بازی مجبور شد از ستار همدانی و ادموند اختر دو بازیکن بازنشسته در فهرست ذخیره‌هایش استفاده کند.

استقلال بازی را با ترکیب رافائل داسیلوا، پژمان نوری، محمدرضا خرسندنیا، میلاد فخرالدینی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی، یعقوب کریمی، محمد خلیلی، علیرضا رمضانی، محمد قاضی و مهدی کریمیان شروع کرد و در نیمه دوم ستار همدانی جانشین برهانی شد.

این شکست در حالی رقم خورد که قبل از این از سوی مسئولان باشگاه استقلال اعلام شده بود سفر آنها به ارمنستان برای برپای اردوی آماده سازی است!

کد خبر 2388102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha