۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

گزینه های جانشینی کفاشیان را هم مشخص کرده اند؛

حرکت خزنده چند گروه برای تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال

حرکت خزنده چند گروه برای تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال

برخی افراد مخالف علی کفاشیان در تلاش هستند با گرفتن نظر مثبت اعضای مجمع و تشکیل جلسه، زمینه برکناری رئیس فعلی فدراسیون فوتبال را فراهم کنند. این تصمیم به دنبال نتایج ضعیف چند ماه اخیر تیم‌های پایه فدراسیون فوتبال اتخاذ شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از صعود به جام‌جهانی خیلی‌ها به این باور رسیدند که کفاشیان ماندنی و پشتش قرص شده است، به هرحال این صعود با شرایط موجود و حریفان قدرتمندی که در مقدماتی جلوی چشم ما بودند بزرگ بود اما از آن روز به بعد انگار فدراسیون کفاشیان روی سراشیبی افتاد و در جام جهانی منهای نمایش خوب مقابل آرژانتین در باب نتیجه گیری ضعیف عمل شد و پس از آن فاجعه هایی رخ داد که نمونه اش در فوتبال ایران وجود نداشت.

باخت 4 بر صفر مقابل ویتنام و خذف تیم امید پس از تساوی مقابل قزاقستان و البته شکست مقابل یمن و حذف تیم جوانان اتفاقاتی بود که در تاریخ فوتبال ایران نمونه ندارد. این موضوع اما تا جایی جلو رفته که تحرکاتی برای برکناری کفاشیان حتی پیش از جام ملتهای آسیا صورت گرفته و می رود تا دوره ریاست مرد خندان که این روزها و پس از این باختهای عجیب و غریب به گریه افتاده را به پایان برساند!

رای ها آرام آرام در خفا جمع می شوند، یک به یک و قدم به قدم مخالفت‌ها علنی می شود و نکته اینجاست که برخی از این هماهنگی برای تجمیع رای ها ظاهرا از نقطه ای بالاتر از وزارت ورزش هم صورت می گیرد که خود مفهوم دیگری در مورد وزارت دارد اما در مورد کفاشیان ماجرا در حال ورود به منطقه بحران است! رایزنی ها حکایت از گزینه های جدیدی دارد که مهمترین ش مثل همه سالهای اخیر محمد دادکان است و گزینه دورتر عابدینی.

در این زمینه جلساتی تشکیل شده و نکته اینجاست که هر کدام از این گزینه ها توسط بخشی از بالا دستی‌های فوتبال حمایت می شوند برخی از همین حالا برای ریاست می آیند و بعضی هم برای نایب رییسی و نهایتا سازمان لیگ. دو طیف چیده شده اند و رقبایی هستند که چشم از هم برنمی دارند و البته همه این اتفاقات در صورتی رخ خواهد داد که بتوانند کفاشیان را از راه قانون برکنار کنند.

باید دید چه اتفاقاتی در پیش است و آیا این مجمع همانطور که مخالفان کفاشیان برنامه ریزی کرده اند تا دو هفته دیگر انجام می شود یا امضا کنندگان آن را به بعد از جام ملتها عودت می دهند؟

کد خبر 2392498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha