۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۳

سالاری:

مشکلات آب و برق عسلویه برطرف می شود

مشکلات آب و برق عسلویه برطرف می شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: مشکلات آب و برق عسلویه تا قبل از تابستان سال آینده حل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح سه شنبه در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه اظهار داشت: اعتبارات عمرانی شهرستان عسلویه افزایش بسیار خوبی داشته است و طرح های مناسبی نیز در این شهرستان در دست اجرا است که در توسعه این شهرستان نقش بسیار مهمی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مخزن ذخیره آب نخل تقی در دست اجرا است و سال آینده وارد مدار می‌شود ادامه داد: حل مشکلات برق شهرستان عسلویه را نیز با جدیت در دستور کار داریم و امیدواریم تا قبل از فصل تابستان شاهد حل مشکلات باشیم.

استاندار بوشهر از تلاش برای لایروبی و ساماندهی و رفع مشکلات اسکله نخل تقی و عسلویه خبر داد و افزود: ارتقای گمرک عسلویه و نخل تقی به تجاری نیز در دستور کار است.

وی با تاکید بر لزوم توافق مسئولان دو شهر نخل تقی و عسلویه برای تعیین یک مکان معینی برای استقرار گمرک تجاری بیان داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی و شیلات استان بوشهر برای رفع مشکلات این اسکله ها تلاش خواهند کرد.

سالاری با تاکید بر لزوم تلاش برای مهارت افزایی نیروهای جویای کار در عسلویه، خاطرنشان کرد: مرکزآموزش فنی و حرفه‌ای عسلویه با توافق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز پارس جنوبی و صنایع وابسته، راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سه اداره مستقل در شهرستان عسلویه، تاکید کرد: مرکز یهداشتی درمانی در عسلویه برای ارائه خدمات مناسب‌تر ارتقا می‌یابد تا شاهد خدمات دهی بهتری باشیم.

استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اصلاح قانون پرداخت عوارض آلایندگی به نقاط همجوار تاسیسات نفتی و گازی افزود: به منظور گسترش شهرهای عسلویه و نخل‌تقی نیز برنامه ریزی مناسبی صورت گرفته است.

کد خبر 2411472

برچسب‌ها