۱۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۴۸

بعد از نسخه موفق سینمایی

«بازی‌های گرسنگی» به صحنه تئاتر می‌رسد/ آغاز اجرا از تابستان 2016

«بازی‌های گرسنگی» به صحنه تئاتر می‌رسد/ آغاز اجرا از تابستان 2016

نمایش «بازی‌های گرسنگی» برگرفته از رمانی با همین نام که تا به حال ساخت و اکران 2 قسمت سینمایی‌اش در جهان با استقبال قابل توجهی همراه بود، تابستان سال 2016 در تئاتر لندن روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «لاینزگیت» اعلام کرد که تجربه تئاتری برگرفته از رمان نوجوان و عامه‌پسند «بازی‌های گرسنگی» و فیلم پرمخاطب ساخته شده توسط «لاینزگیت» از تابستان سال 2016 به منظور یک تولید جدید تئاتری به استادیوم «ومبلی» لندن می‌رود.

تهیه کنندگی این پروژه تئاتری بر عهده رابین دله‌ویتا تهیه کننده دارنده جایزه تئاتر برادوی و از اعضای هیأت مؤسس «Imagine Nation»، هاروی گلداسمیت مدیر اجرایی «legendary U.K»، وارن آدامز از «Triangular Entertainment»، برندون ویکتور دیکسون از « WalkRunFly Productions»، رابرت هریس و همچنین گری ریسی از «R&R Media» است.

دله‌ویتا به تازگی اجرای صحنه 2 نمایش هلندی را انجام داده است. او در نمایش «سرباز پرتغالی» از جایگاهی 360 درجه و مدور برای مخاطبان استفاده و در نمایش «خاطرات روزانه آن فرانک» هم از جایگاه مدور مخاطبان با ابعادی طبیعی روی صحنه، استفاده کرده بود. 

بازی های گرسنگی

تیم پالن رئیس بخش بازاریابی «لاینزگیت» در بیانیه‌ای درباره حضور دله‌ویتا و تیم همکارش چنین گفته است: رابین دله‌ویتا و تیم بی‌نقص او، بهترین همکارها برای تبدیل «بازی‌های گرسنگی» به یک تجربه زنده تئاتری هستند. نبوغ خلاقه آن‌ها در ترکیب با تولیدی ارزشمند و جهانی و صحنه‌ای از تکنولوژی هنری، منجر به خلق تجربه‌ای شگفت‌آور برای مخاطبان در سراسر جهان می‌شود.

دله‌ویتا نیز در بیانیه‌ای درباره حضور خود در تجربه تئاتری «بازی‌های گرسنگی» چنین آورده است: برای من همکاری کردن با «لاینزگیت» به عنوان نسل جدیدی از استودیوهای فیلمسازی بسیار هیجان‌انگیز است. تئاتر مدیوم بسیار خارق‌العاده‌ای برای معنادار کردن کلماتی است که سوزان کالینز برای زندگی نوشته است.

کد خبر 2416813