۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷

عضو شورای شهر محلات اعلام کرد:

گرانی ۲۰ تا ۳۰ درصدی میوه در محلات/ وضعیت بازار روز هنوز مشخص نشده است

گرانی ۲۰ تا ۳۰ درصدی میوه در محلات/ وضعیت بازار روز هنوز مشخص نشده است

محلات- خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر محلات با انتقاد از عدم تصمیم سریع شورا به منظور تعیین وضعیت احداث بازار روز در محلات از تفاوت ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت میوه در محلات به نسبت شهرهای مجاور خبر داد.

عباس ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: شورای اسلامی شهر محلات طی ماه های گذشته علاوه بر بحث و بررسی گسترده در خصوص این موضوع بازدیدهایی را نیز از نقاط مختلف کشور که دارای بازار روز قوی بوده اند به عمل آورده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم انجام تمامی اقدامات لازم اکنون در حال تعلل به منظور اتخاذ یک تصمیم مهم هستیم و شورا باید هرچه سریعتر به این موضوع در شهر که گلایه شهروندان را نیز به دنبال دارد رسیدگی کند.

این عضو شورا خاطرنشان ساخت: اکنون گرانی در سطح شهر محلات یکی از مشکلات غیر قابل انکار است و در این میان گرانی ۲۰ تا ۳۰ درصدی میوه به نسبت سایر شهرهای همجوار محلات از بروز یک اتفاق ناخوشایند در این شهر حکایت دارد.

وی با تاکید بر ایجاد بازار روز محلات در بلوار شهید چمران به عنوان یکی از نقاط پیشنهادی بیان کرد: باید به سمت تمرکززدایی حرکت کنیم و با نگاهی زیرساختی به این بازار با دیدی باز به آن بنگریم و تصور کنیم که ظرف چند سال آینده بازار روز احداث شده به یک بازار میوه و تره بار گسترده تبدیل خواهد شد.

ابراهیمی گفت: تنها اقدام لازم در این زمینه فراهم کردن زیرساخت ها توسط شهرداری در این مکان است و با توجه به امکانات موجود در شهرداری فراهم کردن این زیرساخت ها در مکان مورد نظر کار پیچیده ای نیست.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه ویژه شورا به این مسائل به زودی یکی از مشکلات اساسی مردم در سطح شهر برطرف شود.

کد خبر 2430969

برچسب‌ها