۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۹

صفوی خبر داد:

حضور صنعتگران بوشهري در نمايشگاه صنعت ساختمان دبي

حضور صنعتگران بوشهري در نمايشگاه صنعت ساختمان دبي

بوشهر - خبرگزاری مهر: مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي بوشهر گفت: هفت واحد صنعتي در قالب تور صنعتي استان با حمایت شرکت شهرك هاي صنعتي بوشهر در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان دبي حضور يافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدي صفوي گفت: بزرگترين نمايشگاه صنعت ساختمان در خاور ميانه  از تاريخ ۲۶ تا ۲۹ آبان ماه با حضور  بیش از ۲ هزار و ۷۴۷ غرفه دار از ۵۸ کشور و  ۷۴ هزار و ۳۸۵ شرکت کننده از ۱۲۴ کشور با ۱۴۸ برنامه آموزشی رایگان در مرکز تجارت جهاني دبي برگزار شد و علاوه بر مديران واحد هاي صنعتي استان بوشهر، هيئت هايي نيز از ساير استان هاي كشور در اين نمايشگاه حضور داشتند.

وي افزود: به گفته كارشناسان، نمایشگاه امسال موفق ترین نمایشگاه The Big۵ با بیشترین آمار بازدیدکننده، غرفه دار، سمینار، کنفرانس و قراردادهای تجاری بوده است همچنين سومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان هم که همزمان با این نمایشگاه برگزار شد آمار مشابهی را نشان داده است.

صفوي خاطرنشان ساخت: طبق مشاهدات و گفته های تیم اجرایی  و مديران واحد هاي صنعتي  حاضر در نمایشگاه، غرفه داران و شركت كنندگان ایرانی همانند سایر کشورها از این رویداد بین المللی ابراز رضايت داشتند و در حين برگزاري نمايشگاه مذاكراتي با تجار و بازرگانان كشور هاي مختلف انجام شد.

وي اظهار داشت: در این دوره ۹ شرکت ايراني در فضایی به متراژ ۱۲۹ متر مربع در قالب پاویون ملی جمهوري اسلامي ایران در زمینه لوله و پروفیل، پلی استایرن ساختمانی، ورق های ژئوستیگی، لوله و اتصالات و سرمایشی گرمایشی و شرکت های سیماني از استان هاي مختلف كشور مشاركت داشتند.

اين مقام مسئول هدف از حضور مديران واحد هاي صنعتي در اين تور را آشنايي با آخرین دستاوردها و فناوری های ارائه شده و رقابت با ساير شرکت ها در نقاط مختلف دنيا عنوان کرد.

شايان ذكر است شرکت شهرک های صنعتی بوشهر علاوه بر گردآوري اين هيئت، بخشي از هزينه هاي تور را جهت حمايت از واحد هاي صنعتي، پرداخت كرد.

کد خبر 2432642