۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۰۶

پورپناهی:

توسعه فوتبال اردبیل در گرو موفقیت تیم فوتبال شهرداری است

توسعه فوتبال اردبیل در گرو موفقیت تیم فوتبال شهرداری است

اردبیل - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: توسعه و رشد فوتبال در این استان در گرو موفقیت تیم فوتبال شهرداری اردبیل است.

بابک پورپناهی در آستانه بازی تیم شهرداری اردبیل و نیروی زمینی تهران در هفته یازدهم لیگ دسته یک کشور طی گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: چشم امید مردم اردبیل هم اکنون موفقیت تیم شهرداری است بنابراین باید حمایتها و تلاشها برای تحقق این مهم افزایش یابد.

وی موفقیت این تیم در رقابتهای لیگ دسته یک را خواست قلبی مردم اردبیل و مدیران و مسئولان دانست و یادآور شد: برای دستیابی به این مهم شورا و شهرداری اردبیل حمایتهای خود را تداوم بخشیده و آن را افزایش داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه در فوتبال حرفه ای برای رسیدن به موفقیت در مواقعی تغییر و تحولاتی ایجاد می شود، تاکید کرد که فوتبال بحث حرفه ای است و قاعده آن نیز همین است.

وی با تقدیر از زحمات کادر فنی سابق تیم شهرداری اردبیل، سرمربی جدید این تیم را از مربیان شناخته شده و موفق خطاب کرد و افزود: بی شک اعضا شورا و مجموعه شهرداری اردبیل همچون ابتدای فصل پشتیبانی بیشتری را از این تیم خواهند داشت.

پورپناهی دستیابی تیم شهرداری به جایگاه بالا در جدول رده بندی گروه الف لیگ دسته یک را  با برنامه ریزی و تلاش مداوم دور از دسترس ندانست و متذکر شد: رقابتها در این گروه نزدیک است و با یک برد و باخت تیمها صعود و یا سقوط می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در این مقطع باید حمایتهای همه جانبه از سوی مسئولان و بویژه هواداران و مردم اردبیل بیشتر شود، عنوان کرد: باید این تیم با اعتماد به نفس و خودباوری بیشتر ادامه دهد، چراکه اگر ایمان داشته باشیم می توانیم به موفقیت برسیم.

کد خبر 2448359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha