۳۰ دی ۱۳۹۳، ۲۰:۲۶

دیدار فرماندار خرمشهر از خانواده هنرمند فقید موسیقی این شهر

دیدار فرماندار خرمشهر از خانواده هنرمند فقید موسیقی این شهر

خرمشهر – فرماندار خرمشهر به همراه معاون اداره ارشاد این شهر در منزل زنده یاد سید جمشید مرعشی پور حضور یافت و با خانواده این پیشکسوت موسیقی ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی که به همراه معاونین خود و همچنین معاون اداره ارشاد این شهر در منزل هنرمند و استاد موسیقی زنده یاد سید جمشید مرعشی پور حضور یافته بود، ضمن همدردی و اظهار تسلیت باخانواده آن مرحوم آنان را مورد دلجویی و تفقد خویش قرار داد و گفت: استاد مرعشی پور از مفاخر موسیقی استان خوزستان و کشور بود.

وی افزود: این هنرمند ارزنده نواهای حماسی و انقلابی ارزشمندی را برای جوانان و پویندگان هنر موسیقی به یادگار گذاشت و فوت او ضایعه ای دردناک برای مردم و هنرمندان ارزشی خرمشهر است.
فرماندار خرمشهر در پایان از آمادگی شهرستان برای برگزاری مراسم باشکوه وداع با این چهره فرهیخته و ماندگار استان خوزستان و خرمشهر اعلام کرد.

سید جمشید مرعشی پور از پیشکسوتان موسیقی استانی و کشور بود که روز گذشته بر اثر بیماری در بیمارستان ولی عصر خرمشهر در سن 69 سالگی در گذشت، مراسم تشییع این هنرمند خرمشهری فردا در ساعت 9  از تالار فانوس به سمت قطعه صالحین در گلزار شهدای خرمشهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 2470435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha