۲۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۵۰

جهانشاهی:

ظرفيت های گردشگری كرمان در نمايشگاه بين المللی تهران معرفی می شود

ظرفيت های گردشگری كرمان در نمايشگاه بين المللی تهران معرفی می شود

کرمان - سرپرست معاونت گردشگری ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری استان كرمان گفت: هشتمين نمايشگاه بين المللی تهران ميزبان ظرفيت های گردشگری استان كرمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، محمد جهانشاهی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: استان كرمان با هدف معرفی ظرفیت ها و داشته های ارزشمند خود در بخشهای مختلف بخصوص طبیعت گردی در هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران شركت كرده است.

وی افزود: ظرفیت های استان در قالب ۲۶ هزار نسخه انواع اقلام تبلیغاتی شامل كارت پستال، نقشه، بروشور، DVD، كتابچه، CD و همچنین بیش از ۴۰۰ متر مربع بنر و فلكس تبلیغاتی در سالن ۳۸ در معرض دید علاقه مندان گذاشته شده است .

جهانشاهی به فضاسازی غرفه كرمان با محوریت كویر لوت، ساخت ماكت كوچكی از كلوت ها با شن های شهداد و استفاده از موتور ATV (چهارچرخ)  اشاره و تصریح كرد: به تصویر كشیدن بخشی از زیباترین جاذبه های استان كرمان بر تابلوهای نفیس و باكیفیت، پخش فیلم های كوتاه از ظرفیت های جنوب استان و نیز اجرای موسیقی آیینی و محلی جازموریان از دیگر برنامه های ارائه شده در غرفه كرمان است.

وی در ادامه مطلب فوق بیان داشت: در ادامه برنامه ها، ارتباط و رایزنی با دفاتر خدمات مسافرتی فعال در زمینه تورهای داخلی، اهداء تابلوهای تبلیغاتی از جاذبه های استان به مراكز مهمی چون سفارتخانه ها، هتل ها و دفاتر خدمات مسافرتی مد نظر می باشد كه در این رابطه اقدامات اولیه نیز صورت گرفته است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره كل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان كرمان ادامه داد: با توجه به نزدیك بودن ایام نوروز این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی جاذبه های مختلف گردشگری اعم از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان است .

هشتمین نمایشگاه بین المللی تهران در تاریخ ۲۳ بهمن ماه جاری با حضور معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان جهانی جهانگردی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران افتتاح و تا تاریخ ۲۶  این ماه ادامه دارد.

کد خبر 2495072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha