۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۵۹

عوض‌پور خبر داد:

یادواره شهدای روحانی بوشهر برگزار می‌شود/ نگارش کتاب شهدای روحانی

یادواره شهدای روحانی بوشهر برگزار می‌شود/ نگارش کتاب شهدای روحانی

بوشهر - دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر گفت: یادواره شهدای روحانی بوشهر ۱۴ اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد عوض‌پور پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه‌های یادواره شهدای روحانی استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: استان بوشهر همواره مهد علمای بزرگی بوده است و از این نظر بوشهر در سطح کشور شناخته شده است.

وی به نقش آفرینی روحانیت در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: علمای ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب همواره از این نظام و انقلاب دفاع کرده و جان خود را نثار کرده‌اند.

دبیر یادواره شهدای روحانی استان بوشهر با تاکید بر لزوم معرفی شهدای روحانی، اضافه کرد: شهدای روحانی مجهول باقی مانده‌اند و لازم اسا که مردم به خوبی با این شهدا آشنا شوند و این یادواره به همین منطور برگزار می‌شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای روحانی در روز پنجشنبه ۱۴ اسفندماه خبر داد و افزود: همکاری‌های بسیار خوبی از سوی فرمانداری، موسسه فرهنگی تفریحی شهرداری، بنیاد شهید، مسئول ستاد نمازجمعه و مدیریت حوزه علمیه خواهران برای برگزاری این همایش صورت گرفته است.

عوض‌پور از حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری، حجت‌الاسلام نگهدار اسماعیلی، حجت‌الاسلام ابراهیمی و صادق گنجی به عنوان شهدای روحانی شاخص استان یاد کرد و افزود: در ادامه برگزاری این یادواره برنامه‌های مختلفی نیز برگزار می شود.

وی از نگارش کتاب شهدای روحانی استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: به منظور جمع‌اوری آثار و لباس و وصیت‌نامه و کتاب شهدای روحانی استان به همه خانواده شهدای روحانی استان سرکشی می‌کنیم.

کد خبر 2510811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha