۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰

درویشی در گفتگو با مهر:

بندر نخل‌تقی آماده استقبال ازمیهمانان نوروزی است/گل‌کاری سطح شهر

بندر نخل‌تقی آماده استقبال ازمیهمانان نوروزی است/گل‌کاری سطح شهر

بوشهر - شهردار نخل‌تقی گفت: بندر نخل‌تقی برای استقبال از میهمانان نوروزی آمادگی کاملی دارد و طرح‌های خوبی در این راستا انجام شده است.

نامدار درویشی در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی کامل شهرداری نخل تقی برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری برای آماده سازی شهر بیش از پیش شده است.

وی با اشاره به تقارن پایان سال و عید نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) بیان کرد: تجربه تاریخی نشان داد که مردم ما دیندار و علاقه مند به خاندان عصمت و طهارت هستند.

شهردار نخل تقی افزود: با فضاسازی مناسب، شهر باید رنگ مذهبی بگیرد و حرمت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) حفظ شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر هم شاهد برنامه‌ریزی مناسب در مناسبت‌ها و پر رنگ‌تر شدن مراسم مذهبی در ایام مختلف هستیم که امسال هم با توجه به تقارن ایام فاطمیه و نوروز باید با برنامه ریزی درست و فضاسازی حرمت ایام حفظ شود.

گل‌کاری نقاط مختلف شهر و ایجاد فضای نشاط

شهردار بندر نخل تقی برنامه‌ریزی‌های ستاد استقبال از میهمانان نوروزی شهرداری بندر نخل تقی  اشاره کرد و گفت: در این ایام در حوزه فضای سبز، شهرداری با گل کاری سطح شهر و میادین و پارک و رفوژ خیابان‌ها توسط پنج هزار گلدان گل و چمن کاری ۴۰۰ متر مربع و پخش و کاشت ۴۰۰ اصله درخت و نیز چمن‌زنی و هرس درختان همه خیابان‌های سطح شهر آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی شده است.

وی افزود: در حوزه خدمات شهری و زیبا سازی نیز شهرداری با آماده‌سازی شهر، نصب پرچم و بنر، لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها، شستشوی تابلوهای جهت یاب و سرویس های بهداشتی و رنگ آمیزی جداول و نیز آماده‌سازی چراغ‌های راهنمایی، رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر، آماده‌سازی روزانه شهر و نیز برپایی چندین تخته چادر در پارک ساحلی آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

برپایی کمپ راهنمای مسافرین نوروزی

درویشی در ادامه به عملکرد دیگر واحدهای شهرداری بندر نخل تقی اشاره  کرد و گفت: در دیگر واحدها با چاپ بنرهای بزرگ از تاریخ و طبیعت و نقشه گردشگری برای نصب در ورودی‌ها و سطح شهر و چاپ یک‌هزار برگ نقشه راهنمای مسافران نوروزی از شهر و چاپ سه هزار کارت پستال و چاپ سه‌هزار جلد کتابچه آموزشی و هماهنگی برای برپایی کمپ راهنمای مسافرین نوروزی به استقبال بهار و میهمانان نوروزی خواهد رفت.

شهردار بندر نخل تقی افزود: انتظاری که از شهروندان فرهیخته و میهمان دوست بندر نخل تقی همچون سال‌های گذشته می رود آن است که بهارسبز طبیعت را با بهار چهره های شاد و لبخند های زیبای خود قرین سازند و میهمانان شهر خود را با خاطره های به یاد ماندنی همراهی و بدرقه کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در حفظ نظافت شهر و فضای سبز پارک بیش از پیش کوشا بوده و برای روان‌شدن ترافیک در خیابان‌های اصلی با استفاده از پارکینگ‌های موجود در شهر موجبات آرامش خیابان‌ها را فراهم کنند و خریدهای خود را به روزهای شلوغ پایانی سال موکول نکنند.

کد خبر 2514553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha