۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۴۰

توسط موسسه جوانان آستان قدس رضوی/

۱۷ عنوان کتاب و نرم افزار برای جوانان در آستانه ازدواج تولید شد

۱۷ عنوان کتاب و نرم افزار برای جوانان در آستانه ازدواج  تولید شد

مشهد- موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی ۱۷ عنوان کتاب و نرم‌افزار چندرسانه‌ای را ویژه جوانان در آستانه ازدواج تولید و به بازار عرضه کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه جوانان آستان قدس رضوی تعداد پنج نرم افزار با عنوان «انتخاب با توست»، «قدم های یک اندازه»، «تا همراهی»، «در آسمان ابری» و «خاتون مهر» با موضوع نقش تناسب‌ها در انتخاب همسر، باورها و اعتقادات موثر در ازدواج، شیوه‌های همسرگزینی و سن و تفاوت‌های سنی در ازدواج به بازار عرضه شد.

موسسه جوانان آستان قدس رضوی همچنین ۱۲ کتاب را ویژه جوانان در آستانه ازدواج با عناوین «سایه‌بانی برای ما»، «در جست وجوی نیمه‌ی گمشده»، «ازدواج؛ انتخاب یا سرنوشت؟»، «چای با طعم انتخاب»، «شیرینی یک تصمیم» و «انتخاب با چشمان باز» منتشر کرد.

در این راستا همچنین «تفاهم، چهلچراغ زندگی»، «سن و تفاوت‌های سنی در ازدواج»، «گذر از پیچ و خم‌های خواستگاری»، «دوکوچه قبل از بله» و «به رسم آینه» و «ازدواج ممنوع» عناوین دیگر کتاب‌هایی است که برای جوانان در آستانه ازدواج تولید شده است.

اهداف و ضرورت‌های ازدواج، شیوه‌های آشنایی و همسرگزینی، فرآیند ارزیابی و تصمیم‌گیری در ازدواج، موانع ازدواج، معیارهای انتخاب همسر و دانستنی‌ها و مهارت‌ها در آستانه‌ ازدواج از جمله مباحثی است که در این کتاب‌ها مورد بررسی قرار گرفته است.

کد خبر 2518526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha