۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۸:۳۱

کمیته انضباطی اعلام کرد؛

محرومیت سرمربی پدیده و مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن/ سپاهان جریمه شد

محرومیت سرمربی پدیده و مدیررسانه‌ای ذوب‌آهن/ سپاهان جریمه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در جدیدترین آرای انضباطی خود، سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، در جریان دیدار دو تیم پدیده مشهد و استقلال خورستان از هفته بیست و دوم فوتبال لیگ برتر، از سوی علیرضا مرزبان، سرمربی تیم پدیده تخلفاتی مبنی بر اعتراض شدید به داوری و تحریک تماشاگران صورت گرفت. وی طبق بند ۵ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پدیده مشهد نیز به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه باید ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین در بازی تیمهای سپاهان و ملوان بندرانزلی در هفته بیست و دوم لیگ برتر، تماشاگران منتسب به تیم سپاهان اقدام به پرتاب اشیا به داخل پیست کردند. کمیته انضباطی تیم سپاهان را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

ضمن اینکه در دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و سایپا البرز در هفته بیست و دوم لیگ برتر، از سوی احسان بدیعی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داوری که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. بدیعی طبق بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۵ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کد خبر 2518947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha