۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۴:۴۵

طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی؛

ارائه خدمات هلال احمر به ۲۰۶ هزار و ۷۳۵ مسافر

ارائه خدمات هلال احمر به ۲۰۶ هزار و ۷۳۵ مسافر

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: تا کنون ۲۰۶ هزار و ۷۳۵ تن از مسافران نوروزی از خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر وحید قبادی‌دانا با اعلام گزارش خدمات طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نورزی از ۲۷ تا ۲۸ اسفند، گفت: در این مدت، ۲ هزار و ۹۹۲ تن از اعضای جوان جمعیت هلال‌احمر به ۲۰۶ هزار و ۷۳۵ مسافر نوروزی خدمات لازم را ارائه داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز دوم اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۱۳۴ هزار و ۵۰ تن از مسافران از خدمات پایگاه‌های سیار و ثابت طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: بر این اساس تا ظهر روز دوم ۲۰ هزار و ۸۳۳ تن از خدمات ایستگاه‌های سلامت، ۵ هزار و ۴۴۹ تن از خدمات ایستگاه‌های کودک و ۶ هزارا و ۳۳۱ تن از خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر استفاده کرده‌اند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۱۵۱ هزار و ۸۲۰ مسافر نوروزی هم از اقلام توزیعی طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بهره‌مند شده‌اند، گفت: ۵۵ هزار و ۹۹۵ مسافر از نقشه‌های توزیعی، ۶۵ هزار و ۸۱۴ تن از بروشورهای توزیعی و ۳۰ هزار و ۱۱ تن هم از سایر اقلام توزیعی بهره‌مند شدند.

کد خبر 2521742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha