۱۹ فروردین ۱۳۹۴، ۱۵:۰۰

شفیعی:

نهادینه سازی فرهنگ پایداری بزرگترین خروجی یادواره های شهدا است

نهادینه سازی فرهنگ پایداری بزرگترین خروجی یادواره های شهدا است

اهواز ـ رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت، مردانگی و پایداری بزرگترین خروجی برگزاری یادواره های شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن شفیعی صبح امروز در حاشیه یادواره شقایق های صدرایی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: یكی از بهترین دلایل و شواهدی كه حركت ملت ایران در هشت سالی كه جنگ واقع شد را دفاع مقدس می داند حضور تمامی اقشار در جنگ بود. در حقیقت همین گواه است كه از همه اقشار و اصناف شهید دادیم.

وی افزود: جنگ در واقع بین نیروهای نظامی بوده و شهید از ارتش است ولی در جنگ هشت ساله ایران از طلبه، كارمند، زن، دانش آموز، دانشجو و بسیاری اصناف شهید داشتیم و این نشان دهنده حركت مردمی است.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان تصریح كرد: جنگ هشت ساله ایران در دفاع از اصول و ارزش های اسلامی بود. این جنگ پشتوانه ای برای مسئولان است و همه مسئولان می توانند از آن استفاده كنند. همه دنیا دیگر به ارزش های ایران و ایستادگی آن پی برده است.

شفیعی یادآور شد: اوباما در یكی از مصاحبه های خود اعلام كرده بود ایرانی ها را با تحریم نمی شود به تسلیم وادار كرد. این اقرار حكومتی است كه طی ۳۶ سال گذشته برای مبارزه با ایران از هیچ تلاشی دست نكشید.

وی عنوان كرد: ضرورت برگزاری چنین یادواره هایی این است كه پیام ایستادگی و مقاومت ایران برای همیشه ماندگارتر شود. همه باید بدانند ملتی كه تاریخ خود را نداند هویت ملی خود را از دست داده و آن را فراموش می كند.

رئیس دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ های خوزستان بیان كرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار، شهادت، مردانگی و پایداری بزرگترین خروجی برگزاری یادواره های شهدا است. دشمنان و دوستان جنگ هشت ساله دفاع مقدس را در تعریف ملت ما در نظر می گیرند.

کد خبر 2529237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha