۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۱:۳۹

بیمارستان ۶۴ تختخوابی فارابی بستک افتتاح شد

بیمارستان ۶۴ تختخوابی فارابی بستک افتتاح شد

بستک - بیمارستان ۶۴ تختخوابی فارابی بستک که تکمیل و راه اندازی آن یکی از طرح های مصوب سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری به استان هرمزگان بود، با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن هاشمی چهارشنبه شب در مراسم افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی بستک بیان داشت:  این بیمارستان با ۶۴ تخت به مساحت ۶۷۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال و تجهیزات آن با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اعتبارات طرح تحول سلامت افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان فارابی بستک شامل بخش های داخلی ، جراحی ، اطفال ، ۳ اتاق عمل ، ۶ تخت ICU و ۶ تخت CCU ، کلینیک های اطفال ، زنان ، ارتوپد ، داخلی ، قلب و عروق ، چشم پزشکی ، کلیه و اعصاب و روان است.

هاشمی با اشاره به اقدامات بزرگ دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت اقتصادی، سلامت و معیشتی مردم، عنوان کرد: خوشبختانه فضای وفاق و همدلی توسط دولت تدبیر و امید در کشور حاکم شده که این امر آرامش مردم را در پی داشته است.

وی ادامه داد: دولت با وجود تمامی مشکلات تلاش کرده تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد.

تکمیل و راه اندازی بیمارستان ۶۴ تختخوابی فارابی بستک یکی از طرح های مصوب سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان هرمزگان بود که به بهره برداری رسید.

کد خبر 2565316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha