۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۲۰:۱۰

رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران:

دبیر جشنواره فیلم فجر به زودی معرفی می‌شود

دبیر جشنواره فیلم فجر به زودی معرفی می‌شود

رئیس سازمان سینمایی درباره انتخاب دبیر سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: نمی‌توان انتظار داشت یک نفر، چندین دوره از جشنواره را به خوبی برگزار کند، از همین رو گزینه‌هایی داریم و به زودی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله ایوبی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار مهر با تاکید بر این مطلب که دبیر جشنواره فیلم فجر به زودی معرفی خواهد شد، گفت: واقعیت این است که من، خودم را رئیس واقعی بخش ملی و بین‌المللی جشنواره فیلم فجر می‌دانم و سعی می‌کنم از چهره‌های جوان در برگزاری سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بهره ببرم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا علیرضا رضاداد به عنوان سی و چهارمین دبیر جشنواره فیلم فجر منصوب خواهد شد؟ گفت: علیرضا رضاداد تلاش بسیاری برای برگزاری ۲ دوره جشنواره فیلم فجر کرد و به راستی نمی‌توان انتظار داشت که چندین دوره جشنواره را یک نفر برگزار کند. ضمن اینکه شاید آقای رضاداد هم بدش نیاید کمی استراحت کند.

حجت‌الله ایوبی درباره صحبت‌های علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: به اعتقاد من با توجه به تجربه‌هایی که در عرصه برگزاری جشنواره بین‌المللی داشتیم، این دوره از این رویداد سینمایی به خوبی برگزار شد و باید از این پس از ظرفیت‌های فرهنگی به درستی استفاده شود و این اطمینان را می‌دهم که بخش ملی و بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در سال‌های‌‌ آینده هم به طور مجزا برگزار شود.

رئیس سازمان سینمایی متذکر شد: یکی از مشکلات جدی ما در برگزاری بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر، کاستی‌ در تشریفات بود و باید برای اینکه جشنواره به بهترین شکل از نظر تشریفاتی برگزار شود، دوره‌های آموزشی در این حوزه برگزار کنیم و این امری جدی برای من است.

حجت‌الله ایوبی در پاسخ به این سؤال که تکلیف فیلم «خانه دختر» چه می‌شود؟ گفت: برخی از قضاوت‌ها درباره برخی از فیلم‌ها در محافل سینمایی و تلویزیونی بی‌انصافی است و متاسفانه قضاوت‌های نادرستی درباره سینمای باعزت ایران می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حوزه هنری با این فیلم مشکل دارد، گفت: این طور نیست، حوزه هنری همواره با وزارت ارشاد همراه بوده است و در شوراهای مختلف جشنواره فیلم فجر حضور جدی دارند.

کد خبر 2566417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha