۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

گروه‌های تکفیریی هیچ حرمتی برای مساجد و خون انسان‌ها قائل نیستند

گروه‌های تکفیریی هیچ حرمتی برای مساجد و خون انسان‌ها قائل نیستند

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن محکومیت حمله تروریستی مسجد امام صادق(ع) کویت، عنوان کرد: گروه‌های تکفیریی هیچ حرمتی به خون پاک انسان‌ها قائل نبوده و در پی تفرقه و اختلاف قومی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، این اطلاعیه که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم منتشر شده بدین شرح است:

عملیات انتحاری مسجد امام صادق(علیه السلام) در کشور کویت که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر از مردم روزه‌دار در زمان برگزاری نماز جمعه شد موجب تأثر و تاسف عمیق گردید.

این واقعه همانند دیگر وقایع اخیر در جهان اسلام توسط گروه‌های تکفیریی رخ داده که هیچ‌گونه احترامی به مساجد و اماکن دینی و هیچ حرمتی به خون پاک انسان‌ها قائل نبوده و در پی تفرقه و اختلاف قومی و قبیله‌ای هستند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این حمله تروریستی را به شدت محکوم نموده و از مجامع بین المللی و بخصوص دولت کویت می‌خواهد در قبال این حوادث ساکت نمانند و ضمن شناسایی این گروه‌های تروریستی آنها را به اشد مجازات برسانند. 

در پایان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه خونین، برای شهداء رحمت و غفران الهی و برای مجروحین شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است.

کد خبر 2788673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha