۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴

رسول نجفیان به مهر گفت:

آثار انقلابی و سیاسی ام را آلبوم می کنم/ «دل گویه ها» در راه است

آثار انقلابی و سیاسی ام را آلبوم می کنم/ «دل گویه ها» در راه است

رسول نجفیان از گردآوری مجموعه اشعار و آهنگ های خود برای تولید یک آلبوم تصویری و همچنین انتشار یک آلبوم صوتی بر اساس اشعار شاعران ادبیات کلاسیک ایران خبر داد.

رسول نجفیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود گفت: مدتی است مشغول گردآوری مجموعه شعرها و آهنگ های خود هستم که اگر فرصتی پیش آمد بتوانم آنها را در قالب یک اثر صوتی تصویری روانه بازار موسیقی کنم. البته این آرزو فقط زمانی محقق می شود که بتوانم اسپانسر هم پیدا کنم چرا که طی سال های اخیر ورود به چنین مقولاتی به قدری وابسته به مسائل مالی شده که نمی توان بدون داشتن حامی مالی وارد جریان تولید کارهای موسیقایی شد.

وی در مورد این مجموعه های موسیقایی توضیح داد: این آثاری که تصمیم به گردآوری آنها دارم مجموعه کارهای قبل از پیروزی انقلاب است که در این بخش عمده کارها محتوای انقلابی و سیاسی دارند که تصمیم گرفتم بعد از سال ها آنها را گردآوری کرده و در قالب یک مجموعه تصویری منتشر کنم. البته  در این مجموعه تعدادی از آثار بعد از پیروزی انقلاب هم وجود دارد که تلاش می کنم آثار متنوعی باشند تا مخاطبان همه نسل ها با آن ارتباط بگیرند. در این مجموعه تلاش می شود از سازهای اصیل روستایی تا سازهای الکترونیک در ساخت مجموعه ها وجود داشته باشد.

خواننده قطعه «عجب رسمیه» در بخش دیگری از صحبت های خود به انتشار یک آلبوم با عنوان «دل گویه ها» اشاره کرد و گفت: در نظر دارم به زودی مجموعه اشعار منتخب شاعران ادبیات کلاسیک از جمله سعدی، حافظ و مولانا را با عنوان «دل گویه ها» منتشر کنم که در این آلبوم با کلام خودم به عنوان خواننده و آهنگساز حضور خواهم داشت. این در حالی است که در این آلبوم هم ترکیبی از سازهای سنتی و الکترونیک در آلبوم وجود خواهد داشت و امیدوارم بتواند رضایت مخاطبان را فراهم کند.

نجفیان در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: به شدت علاقه مندم کنسرتی را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کنم اما فعلا به دلیل مشغله های کاری خودم و اینکه هنوز با مسوولان برج میلاد صحبت جدی نکرده ام، نمی توانم تاریخ دقیقی را برای برگزاری کنسرت اعلام کنم اما این موضوع در ذهنم وجود داشته که بتوانم روزی پراکنده خوانی ها و آثار جدیدم را در کنسرتی مجزا اجرا کنم.

کد خبر 2859727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha