۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۴

نمایشگاه گذر مهارت در نگارخانه بیرجند افتتاح شد

نمایشگاه گذر مهارت در نگارخانه بیرجند افتتاح شد

بیرجند- به مناسبت هفته ملی مهارت و آموزش های فنی و حرفه ای نمایشگاه گذر مهارت برای نمایش توانمندی های کارآموزان فنی حرفه ای در نگار خانه بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل فنی و حرفه ای خراسان جنوبی پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه گذر مهارت اظهار کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۸۵ رشته به خصوص رشته های صنایع دستی و مشاغل خانگی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

حسین خوشایند، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی توانمندی های مهارتی کارآموزان مراکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه هنرهای کارآموزان از ۲۵ آموزشگاه بیرجند به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت هفته ملی مهارت، نمایشگاه گذر مهارت در پنج شهرستان استان افتتاح می شود.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند نیز در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگاران گفت: مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند دارای ۱۰ کارگاه آموزشی با بیش از ۵۰ حرفه است که امروز نمونه کارهایی این مرکز به نمایش گذاشته می شود.

عصمت نخعی ادامه داد: همچنین از تعداد ۴۵ آموزشگاه  فنی و حرفه‌ای در شهرستان بیرجند، تعداد ۲۵ آموزشگاه دراین نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

وی تولیدات کارآموزان در رشته های صنایع دستی از جمله تراش شیشه، کریستال، چوب، معرق چوب، کیف دوزی، معرق چرم و نقاشی روی چرم، کارگاه کشاورزی شامل عرقیات، کاربر اسانس داروئی را از جمله محصولات ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

به گفته وی در این نمایشگاه نمونه کار ۳۰۰ نفر از هنرجویان فنی و حرفه‌ای از ۲۵ مرکز آموزشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

گفتنی است این نمایشگاه همه روزه از ساعت هشت تا ۱۲ صبح و از ساعت ۶ تا هشت بعدازظهر به مدت یک هفته در محل نگارخانه شهر بیرجند ایر است.

کد خبر 2866582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha