۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۳۴ دانش آموز خراسان شمالی در کنکور سراسری رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند

۳۴ دانش آموز خراسان شمالی در کنکور سراسری رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند

بجنورد- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ۳۴ نفر از دانش آموزان این استان در کنکور سراسری امسال رتبه زیر ۱۰۰ کسب کردند.

عباس سعیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نتایج دانش آموزان خراسان شمالی در کنکور سراسری سال جاری، اظهار کرد: امسال ۱۱ هزار و ۷۹۹ نفر از دانش آموزان این استان در گروه های مختلف آموزشی در کنکور سراسری به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، اظهار کرد: از این تعداد ۱۷۳ نفر از دانش آموزان استان در گروه های آموزشی مختلف موفق به کسب رتبه زیر هزار شده اند.

سعیدی با بیان این که همچنین ۳۴ نفر از دانش آموزان استان نیز رتبه زیر ۱۰۰ کسب کرده اند، اضافه کرد: عباس داوری از شهرستان جاجرم در رشته علوم انسانی موفق به کسب رتبه هشتم و احمد رحیمی نیز از شهرستان شیروان در رشته علوم تجربی رتبه ۱۰ را در کنکور سراسری به دست آورده اند.

به گفته وی همچنین اعظم قربانی رتبه ۲۵ علوم تجربی و شایان رحمانی از بجنورد رتبه ۸۲ کنکور سراسری از دیگر دانش آموزان دارنده رتبه های برتر کنکور سراسری در خراسان شمالی هستند.

سعیدی با بیان این که در کنکور سراسری امسال دانش آموزان شهرستان اسفراین ۱۰ رتبه زیر ۱۰۰، دانش آموزان جاجرمی ۹ رتبه و دانش آموزان شهرستان شیروان نیز هفت رتبه زیر ۱۰۰ کسب کرده اند، اظهار کرد: همچنین در کنکور امسال دانش آموزان شهرستان اسفراین با ۵۷ رتبه زیر هزار، دانش آموزان شیروانی با ۵۱ رتبه، و دانش آموزان شهرستان های مانه و سملقان و بجنورد نیز هر یک با ۲۰ رتبه زیر هزار بیشترین رتبه های زیر هزار را در استان به دست آورده اند.

کد خبر 2867391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha