۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵

«دفتر خاطرات» کلهر و صالحی به چاپ هفتم رسید

«دفتر خاطرات» کلهر و صالحی به چاپ هفتم رسید

کتاب «دفتر خاطرات» اثر مشترک آتوسا صالحی و مژگان کلهر توسط نشر افق به چاپ هفتم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، آتوسا صالحی و مژگان کلهر دو تن از نویسندگان و مترجمان شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان در کشور هستند که تعدادی از آثارشان را به طور مشترک منتشر کرده اند. کتاب «دفتر خاطرات» اثر مشترک دیگری از این دو است که نوجوانان را تشویق به نوشتن و ثبت خاطراتشان می‌کند. رویکرد اصلی تولیدکنندگان این کتاب، این است که بچه ها به راحتی از کنار وقایع و رویدادها نگذرند.

مولفان این کتاب در ابتدای آن، به مخاطب خود می گویند: همیشه دلت می خواست یک دفتر خاطرات داشته باشی. حالا این دفتر توی دست های توست. هر برگ این دفتر خانه ای پر رمز و راز است که کلیدش در دست توست. پس برگ هایش را ورق بزن و درها را یکی یکی باز کن! از فهرست شروع کن. هر بار آن عنوانی را که دوست داری، انتخاب کن و نوشته هایت را توی آن بنویس. می خواهی از مدرسه بگویی؟ لطیفه خنده داری یاد گرفته ای؟ دوست جدیدی پیدا کرده ای؟ می خواهی درباره کتابی که به تازگی خوانده ای، بنویسی؟ هر روز چند صفحه از برگ هایش را که پر کنی، به «برگ های سفید» می رسی. «برگ های سفید» آخر کتاب برای این است که تو هر طور دلت خواست پرشان کنی. این صفحه های سفید را هم که پر کنی، راز این دفتر برایت آشکار می شود...

اگر امروز به یک جشن دعوت شده ای، اگر می خواهی دعا کنی، اگر می خواهی درباره خانه ات بنویسی، اگر حوصله ات سر رفته، اگر تابستان است، اگر می خواهی نامه بنویسی و ... تعدادی از عناوین این کتاب هستند.

چاپ هفتم این کتاب با ۲۱۶ صفحه، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۱۶۰ هزار ریال منتشر شده است.  

کد خبر 2874211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha