۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰

استاندار بوشهر:

چند مکان مهم استان بوشهر به نام «شهید مهدوی» مزین می‌شود

چند مکان مهم استان بوشهر به نام «شهید مهدوی» مزین می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: چند مکان مهم استان بوشهر به نام شهید شاخص سال «شهید نادر مهدوی» مزین می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش شهید شاخص سال و اعزام اولین کاروان راهیان نور اظهار داشت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و عزت و اقتدار کشور در شرایط کنونی را مرهون خون شهدا هستیم.

وی با اشاره به انتخاب شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص سال، اضافه کرد: استان بوشهر همواره در مقابل متجاوزین دارای کارنامه درخشانی بوده است و در مقابل استعمار و استکبار و هر کسی که بخواهد به این آب و خاک دست‌درازی کند، ایستاده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مقابله با متجاوزین در گذشته با رشادت رئیس‌علی دلواری بود و دیروز شهید مهدوی مبارزه کرد و امروز نیز مردم این استان آماده دفاع و مقاومت و ایستادگی در همه عرصه‌ها هستند.

وی به وضعیت امنیت و آرامش کشور اشاره کرد و افزود: این امنیت و آرامش حاصل مجاهدت و ایثارگری و فداکاری و تلاش خون شهدایی همچون شهید مهدوی است که باید قدردان آن باشیم.

سالاری ادامه داد: نباید در نام‌گذاری مکان‌ها به نام شهید مهدوی جایی را محدود کرد و با مطرح کردن این مسئله در اولین شورای اداری مکان‌هایی را به اسم شهید شاخص استان مزین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهدای مبارز زیادی در استان‌های مختلف وجود دارد، عنوان کرد: چون آثار هنری در خصوص شهید رئیس‌علی دلواری ساخته شده لذا افراد در کوچکترین روستاهای کشور نیز این شهید بزرگوار را می‌شناسند بر این اساس باید بکوشیم با حمایت و خلق آثار هنری در خصوص این شهید بزرگوار، شهید شاخص استانمان را به خوبی معرفی کنیم.

استاندار بوشهر به اهمیت برگزاری برنامه‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: آشنایی مردم با رشادت‌های شهدا و رزمندگان از مهمترین دستاوردهای برنامه‌های راهیان نور است.

وی بر لزوم هماهنگی مناسب برای برگزاری برنامه اردوهای راهیان نور، خاطرنشان کرد: در این راستا شاهد همکاری و همراهی خوبی در استان بوشهر هستیم.

کد خبر 2911538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha