۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳

فرماندار دشتی خبر داد:

شاخص‌های امنیتی دشتی مطلوب است

شاخص‌های امنیتی دشتی مطلوب است

دشتی- فرماندار دشتی گفت: در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته شاخص‌های امنیتی این شهرستان مطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و نام شهدا انقلاب به‌ویژه شهدای ناجا، اظهار داشت: شهدای ناجا در راستای نظم و امنیت جامعه جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با فداکاری  و رشادت توانسته‌اند آرامش را در سطح جامعه برای مردم به ارمغان آورند.

وی افزود: بحمدلله با تلاش‌های صورت گرفته شهرستان دشتی به لحاظ شاخص‌های امنیتی در جایگاه خوبی قرار دارد که بخشی از آن مدیون تلاش‌های بی‌وقفه شما عزیزان و بخش دیگر نیز به‌واسطه تعامل و همدلی اعضای شورای تامین شهرستان است.

مهرجو بیان کرد: سرمایه اجتماعی جامعه ناشی از اعتمادی است که در ارکان حاکمیت وجود دارد و هر چه این اعتماد بیشتر باشد نظام قوی‌تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: بخشی از سرمایه اجتماعی به‌دست شما پرسنل نیروی انتظامی است که با رعایت دقیق قانون، اخلاق، اعمال قانون و تقوا حاصل می‌شود.

فرماندار دشتی تصریح کرد: نیروی انتظامی با توجه به اختیارتی که دارد می‌تواند در راستای جلب جامعه می‌تواند نقش به‌سزایی ایفا کند که هم اکنون در سطح استان و شهرستان شاهد این اقدام هستیم.

مهرجو ادامه داد: اگر امنیت بر پایه مردم باشد امنیت پایدار خواهد بود و امنیتی ارزش دارد که جامعه از پویایی لازم برخوردار باشد.

کد خبر 2933423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha