۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۹:۵۹

در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور؛

متین دامغان مغلوب شهرداری بجنورد شد

متین دامغان مغلوب شهرداری بجنورد شد

بجنورد - در نخستین دیدار مسابقات لیگ دسته یک والیبال یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست کشور که به میزبانی بجنورد برگزار شد، تیم متین دامغان مغلوب شهرداری بجنورد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با آغاز رقابت های لیگ دسته یک والیبال کشور که ساعت ۱۶ امروز به میزبانی بجنورد برگزارشد، شهرداری بجنورد سه بر صفر، تیم پرمهره متین دامغان را مغلوب کرد.

این مسابقه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه شب در محل سالن ملت بجنورد پایان یافت.

سرپرست تیم شهرداری بجنورد در حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر گفت: این رقابت ها با حضور قاسم سیستانی ناظر و نماینده فدراسیون و داوود نافعی و هادی مرتضوی  داوران بین المللی در بجنورد برگزار شد.

مهدی مهرپور اظهار داشت: چهارم آذرماه تیم شهرداری بجنورد به میزبانی کاشان به مصاف تیم باریج اسانس کاشان می رود.

وی تصریح کرد: در این مسابقه، بازیکنان تیم شهرداری بجنورد توقع و انتظار کادر فنی را بر آورده کرده و به پیروزی خوبی دست یافتند.

مهرپور افزود: این پیروزی در حالی نصیب تیم شهرداری بجنورد شد که تیم متین دامغان به رغم هزینه سه برابری نسبت به تیم بجنورد، از داشتن بازیکنانی با تجربه فنی بالاتری برخوردار بود.

به گفته مهرپور ظرفیت کوچک سالن ملت، مانع از حضور تعداد بیشترتماشاگران و علاقمندان ورزش والیبال و ارتقای سطح کیفی این مسابقات شد.

مهرپور افزود: تیم شهرداری بجنورد جزو جوان‌ترین تیم‌های حاضر در لیگ است که امید می رود با برگزاری میزبانی چنین رقابت‌هایی بتوانیم بستر این ورزش را در استان مهیا کنیم.

وی یکی از اهداف این تیم را قرار گرفتن در گروه چهار تیم برترعنوان کرد و افزود: دو سال قبل نیز تیم خراسان شمالی در ردیف چهارم تیم‌های برتر جای گرفته بود.

به گفته مهر پور تمرینات تیم شهرداری بجنورد برای شرکت در این دوره از مسابقات، از هشتم آبانماه جاری زیر نظر محمد وکیلی مربی تیم ملی نوجوانان آغازشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ دسته یک کشور با حضور ۲۰ تیم در قالب چهار گروه پنج تیمی آغاز شده که دور رفت این مسابقات ۲۶ آذرماه پایان می یابد و بعد ازاستراحت دوهفته‌ای، دور برگشت مسابقات آغاز خواهد شد.

کد خبر 2971949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha