۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۰۵

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

وقوع سرقت‌ها و جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت

وقوع سرقت‌ها و جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت

بوشهر - فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: وقوع سرقت‌ها و جرایم خشن در استان بوشهر کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر عباس‌زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندهان انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای بهبود امنیت در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های مختلف عملیاتی و اطلاعاتی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به کاهش وقوع سرقت‌ها و جرایم خشن در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: طی ۹ ماه ابتدایی امسال شاهد کاهش ۱۱ درصدی سرقت‌ها در سطح استان بوشهر هستیم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای مقابله با جرایم خشن در استان، اضافه کرد: طی مدت یاد شده میزان وقوع جرایم خشن در استان ۳۳ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امنیت پایدار در استان بوشهر ارتقا یافته است، افزود: کاهش وقوع جرایم و افزایش میزان کشفیات جرایم نقش مهمی در بهبود وضعیت امنیتی در استان دارد.

عباس‌زاده در ارتباط با میزان کشفیات جرایم در استان بیان کرد: طی ۹ ماه امسال میزان ۱۰۸ درصد سرقت‌ها کشف شده که بیش از ۹۰ درصد آن مربوط به امسال و مابقی مربوط به سنوات قبل است.

وی به برخورد با خودروهای مزاحم اشاره کرد و افزود: طرح برخورد و توقیف خودروهایی که رانندگان آنها با حرکات نامتعارف باعث سلب آسایش شهروندان می‌شوند اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تعدادی از خودروهای مزاحم تاکنون توقیف شده‌اند، بیان کرد: این خودروها به علت تخلفاتی همچون دور دور کردن، سرعت بالا، لایی کشیدن، آلودگی صوتی و ایجاد سروصداهای ناهنجار توقیف می‌شوند.

کد خبر 2993054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha