۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵

زمین خواری و کوه‌خواری در «سرزمین ما»

زمین خواری و کوه‌خواری در «سرزمین ما»

«سرزمین ما» برنامه حامی محیط زیست ۲۶ آذر ماه به مبحث زمین خواری و کوه خواری می پردازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «سرزمین ما» برنامه حامی محیط زیست شبکه یک سیما است که هر هفته پنج شنبه ها حوالی ساعت ۸ صبح به عنوان تریبون تشكل های زیست محیطی كشور، تلاش دارد فرهنگ مشاركت جمعی برای حفظ محیط زیست را نهادینه كند.

با توجه به افزایش پدیده شوم زمین خواری در کشور برنامه فردا پنجشنبه ۲۶ آذر ماه «سرزمین ما» با موضوع زمین خواری و کوه خواری و اثرات تخریبی این اتفاق در محیط زیست روی آنتن خواهد رفت.

خسرو ارتقایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران و حسام عقبایی رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران مهمانان این برنامه هستند تا درباره گسترش این پدیده مخرب زیست محیطی به خصوص در پایتخت با بینندگان گفتگو کنند.

مهمان تلفنی این برنامه مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار است تا به اعتراضات فعالان محیط زیست در رابطه با کشتار پرندگان مهاجر توسط شکارچیان غیرمجاز جواب دهد.

در برنامه فردای «سرزمین ما» قرار است فیلمی که چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی درخصوص کشتار دردناک گراز توسط یک شرکت در مازندران منتشر شده است پخش و جعفری یکی از فعالان محیط زیست و حامی حقوق حیوانات در این خصوص توضیح دهد.

از این هفته یعنی ۲۶ آذر بخش جدیدی به برنامه «سرزمین ما» اضافه شده است به نام «اخبار انجمن ها و قرارهای سبز» که در این بخش هر هفته یکی از فعالان عضو انجمن های حامی محیط زیست آن را اجرا خواهد کرد و در قالب آن فعالیت های هفته گذشته و روزهای آتی انجمن ها و تشکل های مردمی محیط زیست اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «سرزمین ما» تریبون تشكل های زیست محیطی كشور است که پنجشنبه ها ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی الهام پیرهادی روی آنتن می رود.

کد خبر 3001507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha