۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۲۱:۵۰

همزمان با روز پژوهش؛

تفاهم‌نامه همکاری منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای امضا شد

بوشهر - همزمان با روز پژوهش، تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با هدف تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت نفت امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، در راستای همکاری مشترک میان سازمان منطقه ویژه پارس و دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، به منظور استفاده بهینه از پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی- پژوهشی و در راستای اهداف کلان صنعت نفت، تفاهم نامه دو جانبه‌ای به امضای مدیرعامل منطقه ویژه پارس و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور رسید.

مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: این تفاهم نامه با هدف ایجاد همکاری در راستای گسترش و ارتقاء سطح همکای های علمی - پژوهشی در راستای رفع نیازهای علمی و پژوهشی و تبادل اطلاعات با در نظرگرفتن تجربه و تخصص یکدیگر منعقد شده است.

وی با بیان اینکه نیاز صنعت و دانشگاه باید مسئله محور باشد تصریح کرد: بهره مندی از امکانات متقابل جهت ارتقاء توان فکری،تجربی و پژوهشی ، توسعه همکاری های مشترک ملی ، ایجاد زمینه های مناسب برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه در طرح‌ها و پروژه‌های صنعت نفت در پایتخت انرژی کشور، مشاوره در خصوص تالیف و انتشار کتب و نشریات علمی - پژوهشی و برقراری ارتباط موثر فی مابین در قالب برگزاری دوره‌های کارآموزی، کارورزی و بازدیدهای علمی از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که در این تفاهم‌نامه دنبال خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امام خامنه ای استان بوشهر با تجلیل از خدمات صنعت نفت در استان بوشهر گفت: نگاه ویژه مهندس یوسفی به حوزه علمی استان به‌ویژه پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشی در مراکز آموزش عالی و دانشگاهی و ایجاد تعامل سازنده در این خصوص قابل تقدیر است.

 

کد خبر 3002088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha