۱ دی ۱۳۹۴، ۹:۴۵

معاون استاندار قم:

افزایش تعداد احزاب و گروه‌های سیاسی باعث حفظ نظام می‌شود

افزایش تعداد احزاب و گروه‌های سیاسی باعث حفظ نظام می‌شود

قم - معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم افزایش تعداد احزاب و گروه‌های سیاسی را باعث حفظ نظام دانست، گفت: احزاب مسائل مختلف کشور را نقد کنند تا از استبداد و خودمحوری در جامعه جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالی شامگاه دوشنبه در نشست صمیمی استاندار قم با مسئولان احزاب و تشکل‌های سیاسی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما معتقد هستیم که باید از ظرفیت‌های احزاب در استان استفاده شود و احزاب در جامعه به عنوان سوپاپ‌های اطمینان حاکمیت و جامعه باید باشند.

وی گفت: احزاب باید به آن جایگاه برسند که به نقد و بررسی بپردازند و مسایل مختلف اجرایی را بررسی کنند ولی باید از استبداد و خود محوری جلوگیری نمایند.

معاون استاندار قم تصریح کرد: همه احزاب هدفشان این است که در قدرت سهیم باشند و این حق احزاب است و لذا هرچه تعداد احزاب بیشتر باشد، نظام بیشتر حفظ می‌شود.

وی ایجاد فضای آرامش در جامعه را از بزرگ‌ترین دستاورد‌های دولت یازدهم دانست و افزود: انتظار می‌رود تا احزاب ظرفیت‌های حزبی خود را بالا‌تر ببرند و آستانه تحمل خود را بیشتر کنند.

جمالی تصریح کرد: امیدواریم با عقلانیتی که مردم دارند و با مشارکت احزاب افرادی به مجلس راه پیدا کنند که مسایل کلان کشور را هم مدنظر داشته باشند و مجلسی با عقلانیت بالا و قابل قبول داشته باشیم.

وی با اشاره به هیئت اجرایی انتخاب شده برای انتخابات که برخی نسبت به آن اعتراض داشتند، گفت: با نگاه به تیم انتخاباتی استان‌های دیگر می‌توان گفت که هیئت اجرایی انتخاب شده در قم قابل قبول است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم این را هم افزود که ظرفیت‌های اجرایی مختلف برای انتخابات ایجاد شده است مانند نمایندگان فرماندار و بازرسان که بر این جریان نظارت دارند.

کد خبر 3006169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha