۱۱ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۵۶

امام جمعه ابهر:

فتنه با هدف انحراف نیروهای اصیل انقلاب برنامه ریزی می شود

فتنه با هدف انحراف نیروهای اصیل انقلاب برنامه ریزی می شود

زنجان-امام جمعه ابهر با بیان اینکه فتنه موجب می شود نیروهای اصیل منحرف شوند گفت: نخستین برنامه جریان نفاق و فتنه، جذب نیروهای اصیل و سرمایه گذاری برای شکار نخبگان و نیروهای موثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر افزود:  نیروهایی که دارای شعور اجتماعی هستند و نسبت به مسائل مختلف حساس  هستند اگر دشمن بتواند با نفوذ در درون جبهه حریف نیروهای موثر و کار آمد را جذب کند. به سهولت می تواند بر آنان پیروز شود و سخت ترین ضربه ها را با همین نیروها وارد سازد.

وی گفت: از دیر باز جذب نیرو از جبهه حریف جزو سیاست های موفق و مجرب جنگ آوران بوده است.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی های عمده ای که با پیدایش فتنه پدید می آید منحرف شدن نیروهای اصیل و وفادار به حرکت است.

امام جمعه ابهر بیان کرد: نمونه بارز و روشن این موضوع در فتنه های منافقان و بنی صدر در ایران افتاد و در این فتنه بسیاری از بهترین جوان های این کشور نابود شدند.

حجت الاسلام رحیمی یادآور شد: اگر سال های گذشته را بنگرید می بینید چگونه نیروهای انقلاب را فتنه سوزانده و از بین برده و دود این آتش چقدر چشم های بی گناه را از بین برده و کور کرده است. و صد البته امروز  نیز همین فتنه در کمین است و مشغول شکار است.

امام جمعه ابهر تصریح کرد:  اگر در صدر اسلام می بینید که «شمر» جانباز انقلاب علوی می آید در انقلاب حسینی، در میدان دشمن قرار می گیرد و سر مبارک امام را می برد امروز نیز تاریخ تکرار می شود و لذا اگر بخواهیم گمراه نشویم اولا باید اهتمام و تمسک به قرآن مجید کنیم.

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه اعتقاد راسخ و ایمان محکم و بدون تزلزل بهترین وسیله برای دفاع از مکتب و صراط مستقیم است افزود: به همین دلیل، نخستین سنگری که مورد حمله قرار می گیرد اعتقاد مردم است. و فتنه گران تلاش می کند با برنامه های مختلف مردم را دچار تردید و دودلی سازند و هر زمان که به این مهم توفیق یا بند نفوذ در سایر سنگرها و انهدام نیروهای مقابل بسیار آسان خواهد بود

وی با بیان اینکه راه نجات پناه بردن به دامن اهل بیت(ع) و امروز پناه بردن به دامن نائب بر حقشان حضرت آیت الله خامنه ای است افزود: یعنی پناه بردن بر کشتی نجات ولایت انسان را از همه طغیانها و طوفانها نجات خواهد داد.

امام جمعه ابهر گفت: راه نجات از برون رفت از فتنه های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی و نجات از رکود و بد اخلاقی ها را نیز در گوش به فرمان ولایت بودن دانست.  

حجت الاسلام رحیمی از آرایش خاص سیاسی افرادی که برای کاندیداتوری مجلس ثبت نام کردند ابراز نگرانی کرد و افزود: در بین انها افرادی هستند که سابقه ضد انقلاب دارند و یا افرادی که از زندان مرخصی گرفته و ثبت نام کرده اندو افرادی هستند که سواد حوزوی ندارند به خبرگان ثبت نام کرده اند و آنها می خواهند شورای نگهبان  را در مخمصه قرار داده و تبلیغ کنند آزادی نیست و انتخاب برای گروه خاصی است.

وی ادامه داد: به همه افرادی که می دانند رأی آوری ندارند توصیه کردند تلاش کنند با دیگر کاندیدای یکسو اتحاد ایجاد کنند و رأی ها را خراب نکنند.

حجت الاسلام رحیمی از حضور کریمانه و پرشور مردم در برنامه ۹ دی تقدیر و تشکر کرد.

 

کد خبر 3014159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha