۱ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۴

سید هاشم الحیدری:

هدف استکبار ضربه زدن به ایران و ولایت فقیه است

هدف استکبار ضربه زدن به ایران و ولایت فقیه است

آمل- یکی از رهبران مقاومت مردمی در کشور عراق گفت: هدف نهایی استکبار جهانی ضربه زدن به ایران و ولایت‌فقیه است که همه مستکبران در این راستا گام برداشته و به فکر آن هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید هاشم الحیدری چهارشنبه‌شب در مراسم وداع چهار شهید مجاهد مقاومت مردمی یمن که در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان آمل برگزار شد، بیان کرد: جنگ در کشور یمن هیچ دلیل قانونی، انسانی و سیاسی ندارد و آل سعود به کشور حمله می‌کنند و هزاران کودک، زن و مرد کشته می‌شوند.

وی بابیان اینکه آل سعود با استکبار خود و ارتباط با آمریکا و اسراییل به کشور یمن حمله می‌کند، افزود: آنان در این فکر بودند که جنگ در یمن یک یا دوهفته به اتمام می‌رسد ولی امروز ۱۱ ماه از این جنگ گذشته و هنوز جنگ به اتمام نرسیده است.

این مجاهد جبهه مقاومت عراق ادامه داد: این جنگ امتحانی برای همه مسلمانان وجهانیان بوده وتوامی کشورهای اسلامی، عربی وجهانی در این امتحان رد شدند و فقط جمهوری اسلامی ایران سربلند شده و درکل جهان مقام معظم رهبری از مردم مظلوم یمن حمایت کردند و سید حسن نصرالله نیز در این راستا کوشا بودند که باید بپرسیم دیگر علما کجا هستند.

وی با اعلام اینکه کشور عربستان هزینه‌های بسیاری برای ساکت کردن علمای کشورهای اسلامی داده و کلیه شبکه‌های ماهواره‌ای برعلیه مردم مظلوم یمن فعالیت می‌کنند، افزود: مردم یمن مردمی شجاع، صبور تحکیم بوده‌اند.

الحیدری باتاکیدبراینکه شجاعت از ویژگی‌های بارز مردم یمن بوده است، افزود: مردم یمن دفاع‌های بسیار خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم یمن در روز قدس  وارد میدان شده‌اند، گفت: این مردم باوجود مشکلاتی که داشتند در روز قدس فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

رهبر مقاومت  کشور عراق خاطرنشان کرد: مردم یمن امید بسیاری به نابودی آل سعود دارند زیراکسی که مقابل استکبار جهانی ایستادگی کند تابع امام حسین (ع) بوده است.

الحیدری بابیان اینکه ما در خارج از ایران هستیم تصریح کرد: قدر ولایت خود را به‌درستی بدانید زیرا هدف نهایی استکبار جهانی ضربه زدن به ایران و ولایت‌فقیه است که همه مستکبران در این راستا گام برداشته و به فکر آن هستند.

کد خبر 3030127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha